Anonym skriver:
Hvordan kan I holde ud af at have en livspartner som lider af depression?
Bliver I selv meget meget ked ad det? Kan I selv blive deprimeret ved at leve sammen med en
Jeg tror, at jeg ville blive meget meget ensom
Min svigerfar er en sur gammel deprimeret mand, har ondt af sig selv, meget egoistisk
Han drikker og er selvudslettende
Han gør ikke noget for at får det bedre!!! Ingen medicin, ingen terapi, ingenting!
Det er så synd for min søde svigermoder
Jeg ville skride, hvis det var mig
Min far har så længe jeg kan huske tilbage lidt af depression der har gjort ham meget indelukket, men også meget energiforladt og svækket.. Mine forældre har været sammen i nok 25-26 år og jeg tager totalt hatten af for min mor, jeg synes hun er så sej!
Med 3 møgunger og en syg mand har hun stadig klaret husholdning med vores beskedne hjælp, pasning af min far og pasning af arbejde!
Når jeg selv har den baggrund jeg har ville jeg sagtens kunne leve med en mand med psykiske lidelser af forskellige arter, fordi jeg har oplevet det på egen krop og sind i så mange år, men jeg har endnu ikke oplevet min kæreste have noget at bakse med 
Så det kan nu sagtens lade sig gøre, hvis man selv som partner har den rette mentalitet, og der har min mor jo været utrolig stærk!
Men jeg kan godt følge det du mener med din svigerfar.. Det er synd for din svigermor, at han er selvdestruktiv og ikke gør noget for at få det bedre på nogen måde.. Som om han måske har givet op på forhånd