Vokseværk i benene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Valle81

Hejsa.

Er der nogen af jeres børn der døjer meget med vokseværk i benene???

Min datter på 5 1/2 døjer meget med det. Hun har det en til to gange om måneden og det er så slemt at hun græder hele tiden, vågner om natten og er helt utrøstelig og hysterisk.

Vi er så nød til at slå det ned med kolde klude og panodil............... Øv.

Synes det er så synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

xx

Nårh det er så synd når de skal have så ondt   Min datter er også 5 år og hun kan også have meget ondt i sine ben i perioder, men dog ikke så voldsomt at hun vågner af det om natten. Der er jo desværre nok ikke så meget i kan gøre ved det så i må jo trøste jer med at det heldigvis går over igen med tiden og ikke er farligt...

Håber snart hun vokser fra det...

-s...

Anmeld

24. juni 2009

Stineve

Min nevø på snart 6 år, lider desværre også meget af det.. han vågner mange gange om natten med ondt i benene.. og er helt hysterisk..

min storebror har været til lægen med ham, og de fik så noget smertestillende (noget af det samme vi voksne spiser, bare i andre doseringer specielt til børn).. som min storebror skal give ham en ske af om aftenen.. det giver ham mere ro i benene...

Måske du kan forhører din læge om det ? ..

Mange kærlige og omfavnene kram til din datter ..
.

Anmeld

25. juni 2009

Cris

Jeg har ikke haft det i barndomen, men da jeg blev 14 så kom det. Jeg har ledt meget tit siden jeg blev 14 til jeg var måske 18 af stærke smerter... Og det er ikke fordi jeg er super-højt, men det gjord så meget ondt at vokse alligevel. Jeg fik aldrig panodil eller så noget, for jeg var gammel nok til at forstå, at der sker til nogle, når man vokser. Jeg har luftet sengen lidt fra fødderne siden, og det har faktisk hjulpet lidt, men ikke helt. Jeg lå i sengen med bøger, blader, radio osv for jeg ikke kunne falde i søvn, i de dage, hvor jeg havde smerter... puha! Så jeg kan godt forstå at små børn kan græde og blive rigtigt ked af det...

Anmeld

25. juni 2009

Mor.sander

Min datter led også utroligt meget af vokseværk da hun var mellem de 5 og 6 år... Hun vågnede om natten ligesom din datter, fordi det bare var så smertefuldt...  Der var jo desværre ikke så meget at gøre ved det, andet end at give hende noget smerte stillendene som kunne slå det lidt ned... Det er så meningsløst at de skal have så mange sværet! Men heldigvis er der lyst for enden af tundlen   Har intet hørt om vokseværket de seneste par år...

Håber din datter snart vokser fra det igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.