Hvornår kunne dit barn sidde selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Guldet

Vinker skriver:

Hun er da bare så dygtig altså

Vildt hun allerede er så gammel - Synes lige du har fået hende!

Ja tiden går vildt stærk.. fatter det slet ikke!
Ja her d. 28 juni bliver hun 6 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Jules

Viktor begyndt at møve sig rundt da han var 6 mån...Men begyndte først at sidde med støtte da han var 7 mån...Og da han var omkring de 8 havde han helt styr på det

Anmeld

23. juni 2009

Cris

Jeg kan ikke gå rundt og pravle om, hvor dygtigt min baby var til at sidde og kravle tidligt (jeg synes, at der er altid en lille konkurrence om det, especielt med 1.gangs mødre. De skyder rigtigt hurtigt i alle samtalerne, hvor godt motoriske jeres børn er... er der nogle som ikke er????? for alle siger, hvor dygtigt de er ) Min søn kunne sidde selv i længere end nogle sek af gangen da han var 6 og halv. Han er begyndt at kravle da han var over 9 måneder og det gjord han på maven. Da han var ca.13 måneder kunne han kravle rigtigt og han var over 14 måneder, da han er begyndt at gå. Men så bliver de også meget hurtigt statibe og begynder at løbe meget hurtigt. Så han var lidt senere end de andre, men jeg kan ikke se noget problem i det 

Anmeld

23. juni 2009

Guldet

Jeg synes da det lyder til at dit barn uviklede sig motorisk i den hastighed, som h*u var parat til.. Børn er jo forskellige.. så jeg synes ikke man kan sætte punktum på hvornår de kravle, sidde og gå..

Anmeld

23. juni 2009

grinbidderen

valdemar sad os selv da han var 6 mdr men ikke sikker der var han ca 7 mdr..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2009

Cris

Julie R skriver:

Jeg synes da det lyder til at dit barn uviklede sig motorisk i den hastighed, som h*u var parat til.. Børn er jo forskellige.. så jeg synes ikke man kan sætte punktum på hvornår de kravle, sidde og gå..

Nej, men hvis du lægger mærke til, der er altid en lille konkurrence. Tit snakker man med andre mødre og så kommer det der med at deres barn kan allerede den ene og den anden, at de er motoriske meget dygtige, at de spiser allerede alt den man, at de kan næsten gå. Altid er der der samme i samtalerne mellem 1.gangs mødre. Jeg nogle gange har holdt en meget lavt profil, for jeg ikke kunne lide at snakke så meget om hvad de kan og ikke kan. Tit lyttede jeg. Min søn for eksemple var meget dygtigt til at sige ord og sætte håndtegn eller forskellige ord til at sige, hvad han ville. Jeg kunne se, at han var dygtigt til det. Men jeg gad ikke at gå rundt og pravle om det. Men jeg skulle høre så mange gange, at han stadig kravlede på maven og at jeg ikke skulle bekymre mig, for det skulle nok komme  Jeg var overhovedet ikke bekymret og jeg sagde ikke noget om det. Men det er bare den der lille konkurrence. Med nr2 er anderledes, man har to barn at tænke på og ikke så meget tid til at måle hvor gode de er til at prutte! hahahahahahahahaha!

Anmeld

23. juni 2009

pernille_p87

Jeg synes ikk på nogen måde der bliver pralet om ens børn. Der blev spurgt om hvornår ens børn kunne sidde selv, og bare fordi de kunne det tidligt skal man så lade være med at skrive det?
Og ja selvfølgelig har man mere tid med den første, men det er da bare dejligt og kunne observere hver en lille detalje hos ens barn. Man er da stolt lige meget hvad.

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

pernille_p87 skriver:

Jeg synes ikk på nogen måde der bliver pralet om ens børn. Der blev spurgt om hvornår ens børn kunne sidde selv, og bare fordi de kunne det tidligt skal man så lade være med at skrive det?
Og ja selvfølgelig har man mere tid med den første, men det er da bare dejligt og kunne observere hver en lille detalje hos ens barn. Man er da stolt lige meget hvad.

Helt enig... og selvfølgelig synes man ens børn er dygtige uanset om de sider selv som 5 måneder gammelt el 9 måneder.

Knus Diana som overhoved ikke synes her er en konkurence   men bare svare på det der bliver spurgt om 

Anmeld

23. juni 2009

Cris

pernille_p87 skriver:

Det synes jeg hellere ikke at I gør! Som du siger, her bliver man gerne spurgt og man ville høre fra de andre!

Det med at prale om børn mener jeg på gaden, venner, familier, grupper osv. Generelt mennesker som du møder med børn og det er meget hyggeligt at se på børnene sammen. Men jeg kan straks mærke, at det tager ikke så lang og så starter man at sige, hvor meget mine og dine kan... Det er meget naturligt, men jeg synes, at der er rigtigt mange som ikke snakker om meget andet end hvor meget deres babier kan. Jeg har i hver fald mødt mange...

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Julie kan sidde selv i få sekunder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.