Julie R skriver:
Jeg synes da det lyder til at dit barn uviklede sig motorisk i den hastighed, som h*u var parat til.. Børn er jo forskellige.. så jeg synes ikke man kan sætte punktum på hvornår de kravle, sidde og gå..
Nej, men hvis du lægger mærke til, der er altid en lille konkurrence. Tit snakker man med andre mødre og så kommer det der med at deres barn kan allerede den ene og den anden, at de er motoriske meget dygtige, at de spiser allerede alt den man, at de kan næsten gå. Altid er der der samme i samtalerne mellem 1.gangs mødre. Jeg nogle gange har holdt en meget lavt profil, for jeg ikke kunne lide at snakke så meget om hvad de kan og ikke kan. Tit lyttede jeg. Min søn for eksemple var meget dygtigt til at sige ord og sætte håndtegn eller forskellige ord til at sige, hvad han ville. Jeg kunne se, at han var dygtigt til det. Men jeg gad ikke at gå rundt og pravle om det. Men jeg skulle høre så mange gange, at han stadig kravlede på maven og at jeg ikke skulle bekymre mig, for det skulle nok komme

Jeg var overhovedet ikke bekymret og jeg sagde ikke noget om det. Men det er bare den der lille konkurrence. Med nr2 er anderledes, man har to barn at tænke på og ikke så meget tid til at måle hvor gode de er til at prutte! hahahahahahahahaha!
Anmeld