Ferie med svigermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Anonym trådstarter

LBK skriver:

Ja hvis du ikke mener du kender ham god nok endnu, så tror jeg helt sikkert muligheden er der

Han er lidt "en anden person", når han er sammen med sin familie

Sommetider får jeg "aha" oplevelse, fordi jeg forstår hvorofor han reagerer på en bestemt måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Er det en god ide at rejse på charterferie med svigerforældrene?

Kan man overleve sådan en sammensætning???

Ork ja. Vi har gjort det flere gange  Reglerne skal bare være afklaret på forhånd så forventningerne er afstemt. Feks mine svigerforældre elsker deres børnebørn men de vil ikke være "passere" i al den tid vi er sammen. De vil selvfølgelig gerne hjælpe men de er ikke dem der er primær-personerne. Desuden så lavede vi også ting hver for sig.

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

Det kommer an på om man kan lave klare aftaler om, hvordan ferien skal foregå! Hvis man kan aftale at man ikke skal være sammen 24/7 og det er ok at sige, at nu gør vi lige et eller andet, så tror jeg godt jeg kunne...

Hvis man i forvejen har et anstrengt forhold til svigerfamilien, så er det nok en dårlig ide

Vi har været afsted med mine forældre, og det var super hyggeligt og rigtig godt og det synes min kæreste også! Men vi er også helt enige om, hvordan det skal foregå

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kommer an på om man kan lave klare aftaler om, hvordan ferien skal foregå! Hvis man kan aftale at man ikke skal være sammen 24/7 og det er ok at sige, at nu gør vi lige et eller andet, så tror jeg godt jeg kunne...

Hvis man i forvejen har et anstrengt forhold til svigerfamilien, så er det nok en dårlig ide

Vi har været afsted med mine forældre, og det var super hyggeligt og rigtig godt og det synes min kæreste også! Men vi er også helt enige om, hvordan det skal foregå

Det er en god ide med aftaler, det gør vi så

Anmeld

8. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

det kan jeg svare dig på den 21 marts, der er jeg nemlig kommet hjem fra 1 uge i egypten med svigerforældrene

Anmeld

8. marts 2013

Malene76

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det. Vi har gjort det og vi havde en rigtig god uge. Jeg kan sagtens se at vi gør det igen. Det er super hyggeligt og så kan man jo bare aftale at det er ok at trække sig, hvis man lige har brug for lidt ro.

Har man et dårligt forhold til sine svigerforældre, så ville jeg da seriøst overveje det. Så er det temmelig intensivt sådan en uge.

KH Malene

Anmeld

8. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Min kæreste, vores datter og jeg skal på ferie til Mallorca med hans familie. Jeg glæder mig helt vildt! Min svigerfamilie, især svigermor er verdens bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.