Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det en god ide at rejse på charterferie med svigerforældrene?
Kan man overleve sådan en sammensætning???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har gjort det.og lever endnu
Anonym skriver: Er det en god ide at rejse på charterferie med svigerforældrene? Kan man overleve sådan en sammensætning???
Vi har gjort det flere gange, både med det ene og det andet hold svigerforældre. Vi har hver gang aftalt, at vi ikke skal sidde lårerne af hinanden, men har nydt det både sammen og lidt hver for sig, det har fungeret fint
Det kommer an på dit forhold til svigerforældrene. Og din indstilling.
Vi har været afsted med svigerforældrene og min kærestes søster og hendes mand og børn. Det var en fantastisk ferie og vi skal afsted sammen igen når vi får mulighed for det.
Men jeg har så også et dejligt forhold til dem. Vi er også tit til middag hos dem
Vi har lige været 14 dage på tenerife for 2 gang med svigermekanikken.
det bestod af mandens far og kone 2 søstre kæreste bedstemor og veninde hehe og der var super hyggeligt
som en anden også skriver det kommer an på dit forhold til dine svigerforældre.. jeg tror nok min kæreste kunne overleve en uge sammen med sine svigerforældre, men jeg ville ende med at få lyst at kyle noget efter mine inden der var gået 2 dage.. vi har prøvet at have dem på ferie hos os i 5 dage, og det var vitterligt 3 for mange.
Svigermor synes at jeg spiser for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128