Celina er allerede 1 måned gammel nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Mira0911

Hvor er hun kær...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Milka

smuk

Anmeld

23. juni 2009

KWL

Ih...allerede??? Hold da op.
Hun er SÅ dejlig.

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

1000 tak skal i have allesammen

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Ja tiden flyver og vores tøser vokser!! Hvor er det godt, at amningen er kommet op at køre - det er også velfortjent efter den kamp, du har kæmpet!! Har SP slet ikke nogle gode råd til at få den brystvorte til at hele? Jeg har aldrig selv døjet, så jeg kan desværre ikke hjælpe med gode råd ... det eneste jeg kender til er Lansinoh-cremen, som du jo så allerede bruger - og så at smøre brystet ind i lidt modermælk og lade det lufttørre efter endt amning.

Skønt billede!! Det er endnu ikke lykkedes os at fange et smil på kamera endnu...synes i det hele taget ikke vi får taget så mange billeder, som vi gjorde med Annika - selvom jeg havde forsvoret, at Lina ikke skulle være typisk barn nr. 2 med kun det halve antal fotos end barn nr. 1 - men indtil videre er det godt nok lige efter bogen. Pludselig er der gået en uge og så har vi kun fået taget 10 billeder - med Annika havde vi nok taget 100

Men her der da et:

Man kan have nok så gode intentioner, men døgnet føles bare ikke til at have 24 timer, når der er gang i den med to styks banditter 
Jeg synes dog, at jeg har været rimelig flittig med kameraet denne gang også.

Jeg glæder mig helt vildt til at møde dig og dine piger. Forhåbentlig kan Annika og Bianca have glæde af at lege lidt sammen ...og måske Lina og Celina en anden god gang også vil kunne få det, når de bliver lidt større.

Knus fra Katrine.

Anmeld

24. juni 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Man kan have nok så gode intentioner, men døgnet føles bare ikke til at have 24 timer, når der er gang i den med to styks banditter 
Jeg synes dog, at jeg har været rimelig flittig med kameraet denne gang også.

Jeg glæder mig helt vildt til at møde dig og dine piger. Forhåbentlig kan Annika og Bianca have glæde af at lege lidt sammen ...og måske Lina og Celina en anden god gang også vil kunne få det, når de bliver lidt større.

Knus fra Katrine.

Præcis...tiden flyver om ørerne på os...men IH hvor jeg bare NYDER, at jeg nu endelig har fået orlov, så jeg virkelig kan nyde mine to banditter

Jeg glæææder mig også bare sådan til at møde dig og dine piger...er endnu ikke stødt på en, hvor der er så mange sammentræf...  og ja, det bliver meget spændende, om Annika og Bianca kan finde ud af at lege!! Celina og Lina kan nok højst ligge og kigge hinanden dybt i øjnene  men det har jo også sin charme

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.