Celina er allerede 1 måned gammel nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

JustAnotherName

1 MÅNED ALLEREDE  !!!     ....Puha, det går altså hurtigt!

Hun er fortsat ligeså sød og dejlig, nem og mild som hun har været hele tiden. På mange måder minder hun om sin storesøster - og det er slet ikke så skidt endda at gøre det 

Amningen kører nu. Jeg har dog stadig sår på min venstre brystvorte ...og det er selvfølgelig i det bryst, hvor jeg har mest mælk. Men jeg bider smerten i mig og får hende lagt til. Og hun  tager på som hun skal.

Hun blev vejet af SP i sidste uge. Hun målte 54 cm og vejede 4100 gram.
Vi vil også prøve selv at veje hende herhjemme senere idag.

Og se billedet her, som er taget idag, hvor hun er en måned gammel - DET SKØNNESTE SMIL 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Karo

Er der allerede gået en måned? Ja tiden går hurtigt, alt for hurtigt.

Hvor ser hun dog dejlig ud.

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

tillykke med den første måned lille Celina

Og hold da op et dejligt smil hun har sig

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

Hvor er hun bare søøød

Anmeld

22. juni 2009

Lilac

nååå, dejlige unge!!! Ang. sår... Har du prøvet e-vitamin salve? Det hjalp mig meget!

Anmeld

22. juni 2009

JustAnotherName

Tak skal i have 

Iben : Nej jeg har ikke lige prøvet e-vitamin salve. Jeg har brugt en salve der hedder "Lansinoh". Jeg synes den har hjulpet en smule. Men nu er der jo gået en måned, og jeg har stadig sår. Så måske jeg skulle prøve noget andet....
Om en uge skal vi til 5-ugers undersøgelse med Celina. Hvis ikke det er helet og blevet bedre inden da, så tror jeg at jeg vil få lægen til at pode og tjekke for bakterier/stafilikokker ....det KAN jo være at der er gået noget i det, og det derfor er meget længere tid om at forsvinde !?!

Anmeld

22. juni 2009

Vinker

Åååh hvor er hun bare DEJLIG

Og ja hvor tiden dog bare stærkt - men det har den jo det med at gøre når man har det godt, og det lyder det jo bestemt til at I har

Tillykke med hendes første mdr!

Anmeld

22. juni 2009

Vinker

Forresten glæder det mig at høre at amningen fungerer - Dét fortjener du sgu igså at den gør!!!!

Anmeld

22. juni 2009

Jules

Så utrolig dejlig er hun...Hvor går tiden dog stærkt!

Anmeld

23. juni 2009

Ida.

Ja tiden flyver og vores tøser vokser!! Hvor er det godt, at amningen er kommet op at køre - det er også velfortjent efter den kamp, du har kæmpet!! Har SP slet ikke nogle gode råd til at få den brystvorte til at hele? Jeg har aldrig selv døjet, så jeg kan desværre ikke hjælpe med gode råd ... det eneste jeg kender til er Lansinoh-cremen, som du jo så allerede bruger - og så at smøre brystet ind i lidt modermælk og lade det lufttørre efter endt amning.

Skønt billede!! Det er endnu ikke lykkedes os at fange et smil på kamera endnu...synes i det hele taget ikke vi får taget så mange billeder, som vi gjorde med Annika - selvom jeg havde forsvoret, at Lina ikke skulle være typisk barn nr. 2 med kun det halve antal fotos end barn nr. 1 - men indtil videre er det godt nok lige efter bogen. Pludselig er der gået en uge og så har vi kun fået taget 10 billeder - med Annika havde vi nok taget 100

Men her der da et:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.