Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
råd for sikkerhedstyrelsen, efter ulykken igår med den 10 årig dreng da jeg ved mange bruger halsedisse så vil jeg lige dele det her link da der ikke er mange der tænker over at nogen halsedisser er næsten lige som et halsterklæde (og det har jeg heller ikke selv før nu? http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65409953:efter-ulykke-6-gode-råd-til-børns-påklædning.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: råd for sikkerhedstyrelsen, efter ulykken igår med den 10 årig dreng da jeg ved mange bruger halsedisse så vil jeg lige dele det her link da der ikke er mange der tænker over at nogen halsedisser er næsten lige som et halsterklæde (og det har jeg heller ikke selv før nu? http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65409953:efter-ulykke-6-gode-råd-til-børns-påklædning.html
Månsson skriver: Hættetrøjer er os bare roden til alt ondt på børn
Hættetrøjer er os bare roden til alt ondt på børn
helle85 skriver: ja det kan jeg godt se efter du skriver det, men det er jo ikke noget man tænker over men nu nå man ikke kan bruge halsedisse uden velco så må det vel værer det samme med elefandt huer?
ja det kan jeg godt se efter du skriver det, men det er jo ikke noget man tænker over men nu nå man ikke kan bruge halsedisse uden velco så må det vel værer det samme med elefandt huer?
Jeg er stor tilhænger af en halsedisse, da de varmer godt om halsen, men har da aldrig spekuleret over, at det var det samme som halstørklæde. Godt vinteren er slut - forhåbelig - og så må der findes på noget andet til næste vinter.
trunte89 skriver: Der har også været dødsfald med elefanthue. Tror bare, at man skal bruge sin sunde fornuft. Man kan jo ikke undgå elefanthue eller halsedisse helt.
Der har også været dødsfald med elefanthue. Tror bare, at man skal bruge sin sunde fornuft. Man kan jo ikke undgå elefanthue eller halsedisse helt.
MoarHvidovre skriver: Jeg er stor tilhænger af en halsedisse, da de varmer godt om halsen, men har da aldrig spekuleret over, at det var det samme som halstørklæde. Godt vinteren er slut - forhåbelig - og så må der findes på noget andet til næste vinter.
Hvad er en halsedisse? Aner det virkelig ikke
Mamalou skriver: Hvad er en halsedisse? Aner det virkelig ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128