Efter ulykke: 6 gode råd til børns påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
25 svar
10 synes godt om
7. marts 2013

helle85

råd for sikkerhedstyrelsen, efter ulykken igår med den 10 årig dreng

da jeg ved mange bruger halsedisse så vil jeg lige dele det her link da der ikke er mange der tænker over at nogen halsedisser er næsten lige som et halsterklæde (og det har jeg heller ikke selv før nu?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65409953:efter-ulykke-6-gode-råd-til-børns-påklædning.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

L&V

helle85 skriver:

råd for sikkerhedstyrelsen, efter ulykken igår med den 10 årig dreng

da jeg ved mange bruger halsedisse så vil jeg lige dele det her link da der ikke er mange der tænker over at nogen halsedisser er næsten lige som et halsterklæde (og det har jeg heller ikke selv før nu?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65409953:efter-ulykke-6-gode-råd-til-børns-påklædning.html

Hættetrøjer er os bare roden til alt ondt på børn

Anmeld

7. marts 2013

helle85

Månsson skriver:

Hættetrøjer er os bare roden til alt ondt på børn

ja det kan jeg godt se efter du skriver det, men det er jo ikke noget man tænker over men nu nå man ikke kan bruge halsedisse uden velco så må det vel værer det samme med elefandt huer?

Anmeld

7. marts 2013

L&V

helle85 skriver:

ja det kan jeg godt se efter du skriver det, men det er jo ikke noget man tænker over men nu nå man ikke kan bruge halsedisse uden velco så må det vel værer det samme med elefandt huer?

Den kan jo ikke rigtig stramme om halsen som det andet kan så det tænker jeg ik

Anmeld

7. marts 2013

trunte89

Der har også været dødsfald med elefanthue. Tror bare, at man skal bruge sin sunde fornuft. Man kan jo ikke undgå elefanthue eller halsedisse helt.

Anmeld

7. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er stor tilhænger af en halsedisse, da de varmer godt om halsen, men har da aldrig spekuleret over, at det var det samme som halstørklæde. Godt vinteren er slut - forhåbelig - og så må der findes på noget andet til næste vinter.

Anmeld

7. marts 2013

helle85

trunte89 skriver:

Der har også været dødsfald med elefanthue. Tror bare, at man skal bruge sin sunde fornuft. Man kan jo ikke undgå elefanthue eller halsedisse helt.

nej man kan ikke undgår dem men man kan købe dem med velcolukning

Anmeld

7. marts 2013

helle85

MoarHvidovre skriver:

Jeg er stor tilhænger af en halsedisse, da de varmer godt om halsen, men har da aldrig spekuleret over, at det var det samme som halstørklæde. Godt vinteren er slut - forhåbelig - og så må der findes på noget andet til næste vinter.

man kan købe dem med velcolukning har jeg set nej jeg havde heller ikke tænkt over det, det var også derfor jeg ville dele denne side

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Hvad er en halsedisse? Aner det virkelig ikke 

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Mamalou skriver:

Hvad er en halsedisse? Aner det virkelig ikke 

en halskrave der går ned på brystet som en elefanthue også op om halsen som et halstørklæde, hvis det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.