Kan kosten gøre noget ved ens energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Stumpe27

MorDk skriver:

Jeg motionere hjemme

hvad har du af maskine??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Stumpe27

Martsbaby skriver:

Det er rigtig flot, at du lige har taget dig selv i kraven og sagt nu er det fandme nu! Det synes jeg er et godt skridt i den rigtige vej!

Kosten gør alt, spiser du usundt bliver din krop usund og træt, spiser du derimod noget let fordøjeligt, sundt og varieret bliver din krop automatisk motiveret til at fungere på en helt anden måde!

Synes det er flot, at du har tabt næsten 2 kilo på så kort tid, og det går bare herre hurtigt i starten, har selv prøvet at tabe en del, dog på en kur, som jeg aldrig i livet vil bruge igen, men der raslede det også bare af i starten, da jeg så begyndte at spise nogenlunde almindelig mad igen tog jeg jo selvfølgelig lige hele baduljen på igen! Øv øv!

Så det er godt det er kostomlægning du er igang med i stedet for kur!

ja prøvede en nupo kur sidste år det var med nupo tabte over 30 kg men tog desværre næsten alle sammen på igen bortset fra 5 kg så nu vil jeg hellere spise sundt og gøre det i et tempo så min krop kan følge med

Anmeld

7. marts 2013

AnthonsMor

Stumpe27 skriver:

ja prøvede en nupo kur sidste år det var med nupo tabte over 30 kg men tog desværre næsten alle sammen på igen bortset fra 5 kg så nu vil jeg hellere spise sundt og gøre det i et tempo så min krop kan følge med

Nemlig! Vi var på DUKAN kuren, men da vi så stoppede med den og spiste regulært mad, dog ikke det sundeste mad, da vi var på ferie da vi sluttede den, men stadig heller ikke pisse usundt mad! Der tog vi også det hele på

Så jeg har store planer om, at når jeg har født og igen har fået overskud, så vil jeg igang med at planlægge ny madplan osv. så vi kan tabe os på den gode måde

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Helt sikkert. Det er også kalorieforbrænding 

Sikke et dejligt indlæg at læse. Jeg håber du har overskuddet til at forsætte, når det gør dig så godt

Vh. Louise

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

Mamalou skriver:

Helt sikkert. Det er også kalorieforbrænding 

Sikke et dejligt indlæg at læse. Jeg håber du har overskuddet til at forsætte, når det gør dig så godt

Vh. Louise

det håber jeg da også :-) det er trods alt bedre for kroppen at tabe ca 500g. om ugen men håber da på 1 kg eller 1 1/2 om ugen og har selvfølgelig sørget for at tage et før billede så ser frem til at jeg engang i fremtiden kan tage et efter billede

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Stumpe27 skriver:

det håber jeg da også :-) det er trods alt bedre for kroppen at tabe ca 500g. om ugen men håber da på 1 kg eller 1 1/2 om ugen og har selvfølgelig sørget for at tage et før billede så ser frem til at jeg engang i fremtiden kan tage et efter billede

Jeg synes først og fremmest, at det er dejligt at hjælper på dit humør/depressionen. At det også er godt helbredsmæssigt er jo kun et plus!

Jeg glæder mig til en update - med før og efter billeder

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

Martsbaby skriver:

Nemlig! Vi var på DUKAN kuren, men da vi så stoppede med den og spiste regulært mad, dog ikke det sundeste mad, da vi var på ferie da vi sluttede den, men stadig heller ikke pisse usundt mad! Der tog vi også det hele på

Så jeg har store planer om, at når jeg har født og igen har fået overskud, så vil jeg igang med at planlægge ny madplan osv. så vi kan tabe os på den gode måde

er på en side på fb hvor det handler om vægttab og støtte og der er faktisk mange der er på dukan kuren. men jeg vil hellere leve sundt af almindelige mad varer i stedet for alle de forskellige kure. da jeg var på Nupo brugte jeg ca 2000 kr ekstra om måneden men det er heller ikke en kur jeg er på det er en kost og livsstils ændring og håber jeg kan fortsætte sådan resten af mit liv.

Anmeld

7. marts 2013

AnthonsMor

Stumpe27 skriver:

er på en side på fb hvor det handler om vægttab og støtte og der er faktisk mange der er på dukan kuren. men jeg vil hellere leve sundt af almindelige mad varer i stedet for alle de forskellige kure. da jeg var på Nupo brugte jeg ca 2000 kr ekstra om måneden men det er heller ikke en kur jeg er på det er en kost og livsstils ændring og håber jeg kan fortsætte sådan resten af mit liv.

Lige præcis.. Kan man finde ud af at skære de forkerte ting væk fra ens kost ændre det jo alt!

Det er jo så bare ens vilje det handler om

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

Martsbaby skriver:

Lige præcis.. Kan man finde ud af at skære de forkerte ting væk fra ens kost ændre det jo alt!

Det er jo så bare ens vilje det handler om

ja lige præcis

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

Mamalou skriver:

Jeg synes først og fremmest, at det er dejligt at hjælper på dit humør/depressionen. At det også er godt helbredsmæssigt er jo kun et plus!

Jeg glæder mig til en update - med før og efter billeder

glæder mig os til at komme med et før og især et efter billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.