Stumpe27 skriver:
må indrømme at jeg altid har været den der bare har siddet i sofaen og spist alt for usunde ting. og bare blev større og større. Men har nu taget fat på problemet og prøve at tabe mig og indtil videre er der røget 1,8 kg. siden mandag i sidste uge. Og det er kun kost omlægning er ikke begyndt på at træne endnu. Men hold da op en energi jeg har
har virkelig gjort rigtig meget praktisk herhjemme med tøj vask oprydning mm. og i meget mere grad end jeg tidligere har haft. Kan kosten gøre så man får meget mere energi? Og jeg mærker næsten intet til min depression som tidligere har været en rigtig ondt spiral. de sidste 11 dage har bare været så dejlige 
Det er rigtig flot, at du lige har taget dig selv i kraven og sagt nu er det fandme nu! Det synes jeg er et godt skridt i den rigtige vej! 
Kosten gør alt, spiser du usundt bliver din krop usund og træt, spiser du derimod noget let fordøjeligt, sundt og varieret bliver din krop automatisk motiveret til at fungere på en helt anden måde! 
Synes det er flot, at du har tabt næsten 2 kilo på så kort tid, og det går bare herre hurtigt i starten, har selv prøvet at tabe en del, dog på en kur, som jeg aldrig i livet vil bruge igen, men der raslede det også bare af i starten, da jeg så begyndte at spise nogenlunde almindelig mad igen tog jeg jo selvfølgelig lige hele baduljen på igen! Øv øv!
Så det er godt det er kostomlægning du er igang med i stedet for kur! 
Anmeld