Kan kosten gøre noget ved ens energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
19 svar
7 synes godt om
7. marts 2013

Stumpe27

må indrømme at jeg altid har været den der bare har siddet i sofaen og spist alt for usunde ting. og bare blev større og større. Men har nu taget fat på problemet og prøve at tabe mig og indtil videre er der røget 1,8 kg. siden mandag i sidste uge. Og det er kun kost omlægning er ikke begyndt på at træne endnu. Men hold da op en energi jeg har har virkelig gjort rigtig meget praktisk herhjemme med tøj vask oprydning mm. og i meget mere grad end jeg tidligere har haft. Kan kosten gøre så man får meget mere energi? Og jeg mærker næsten intet til min depression som tidligere har været en rigtig ondt spiral. de sidste 11 dage har bare været så dejlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

L&V

Stumpe27 skriver:

må indrømme at jeg altid har været den der bare har siddet i sofaen og spist alt for usunde ting. og bare blev større og større. Men har nu taget fat på problemet og prøve at tabe mig og indtil videre er der røget 1,8 kg. siden mandag i sidste uge. Og det er kun kost omlægning er ikke begyndt på at træne endnu. Men hold da op en energi jeg har har virkelig gjort rigtig meget praktisk herhjemme med tøj vask oprydning mm. og i meget mere grad end jeg tidligere har haft. Kan kosten gøre så man får meget mere energi? Og jeg mærker næsten intet til min depression som tidligere har været en rigtig ondt spiral. de sidste 11 dage har bare været så dejlige

Ja kost kan gøre alverden.. Du sku jo meget gerne få energi af rigtig kost

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

Månsson skriver:

Ja kost kan gøre alverden.. Du sku jo meget gerne få energi af rigtig kost

ja for må godt nok indrømme at jeg bare har det super for tiden

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Kost og motion kab gør en verden til foreskel. Fedt du er kommet op af sofaen

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Stumpe27 skriver:

ja for må godt nok indrømme at jeg bare har det super for tiden

Det er da bare lidt for lækkert, tror du ikke os de lyse dage os hjælper lidt.. At det bare er en samsuriom af gode ting der bare er godt til dig

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Kost og motion kan gøre helt utrolig meget! Kroppen begynder at producere endofiner (staves) som er kroppens egen lykkestof, så det er heller ikke mærkeligt at det hjælper på din depression!

Super flot at du er kommet i gang og fedt at du kan mærke, at det gør en masse godt for din krop

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

MorDk skriver:

Kost og motion kab gør en verden til foreskel. Fedt du er kommet op af sofaen

ja synes os det er fedt men synes desværre ikke lige jeg har lyst til at give 289 kr om måneden for fitness world men vil nok snart begynde at cykle nogen ture i stedet i det her snart gode forårs vejr

Anmeld

7. marts 2013

Stumpe27

tarkoflen skriver:

Kost og motion kan gøre helt utrolig meget! Kroppen begynder at producere endofiner (staves) som er kroppens egen lykkestof, så det er heller ikke mærkeligt at det hjælper på din depression!

Super flot at du er kommet i gang og fedt at du kan mærke, at det gør en masse godt for din krop

jamen det har virkelig gjort en forskel. og det at jeg nu er begyndt at spise sundere men også i mindre portioner gør at jeg overhovedet ikke har trang til de søde sager om aftenen mere vil meget hellere skære lidt frugt ud og lave et frugtfad om aftenen eller lave en lækker smootie

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Stumpe27 skriver:

ja synes os det er fedt men synes desværre ikke lige jeg har lyst til at give 289 kr om måneden for fitness world men vil nok snart begynde at cykle nogen ture i stedet i det her snart gode forårs vejr

Jeg motionere hjemme

Anmeld

7. marts 2013

AnthonsMor

Stumpe27 skriver:

Det er rigtig flot, at du lige har taget dig selv i kraven og sagt nu er det fandme nu! Det synes jeg er et godt skridt i den rigtige vej!

Kosten gør alt, spiser du usundt bliver din krop usund og træt, spiser du derimod noget let fordøjeligt, sundt og varieret bliver din krop automatisk motiveret til at fungere på en helt anden måde!

Synes det er flot, at du har tabt næsten 2 kilo på så kort tid, og det går bare herre hurtigt i starten, har selv prøvet at tabe en del, dog på en kur, som jeg aldrig i livet vil bruge igen, men der raslede det også bare af i starten, da jeg så begyndte at spise nogenlunde almindelig mad igen tog jeg jo selvfølgelig lige hele baduljen på igen! Øv øv!

Så det er godt det er kostomlægning du er igang med i stedet for kur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.