øjenvipper farvet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

B&J

Juliekp skriver:

Ja det er desværrunikke længe, kan godt blive lidt dyrt i længden... Kan også sagtens være det holder længere, må du hellere høre en ekspert om Ellers tror jeg man kan få et rabat kort, har jeg ihvertfald til mine negle

Kunne også være jeg skulle sparke mig bag i og købe en mascara bare for at gøre lidt ud af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Juliekp

B&J skriver:

Kunne også være jeg skulle sparke mig bag i og købe en mascara bare for at gøre lidt ud af mig selv

Lyder som en god plan, er også det billigste i lægden og det holder ihvertfald med garanti

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Juliekp skriver:

Lyder som en god plan, er også det billigste i lægden og det holder ihvertfald med garanti

nemlig

jeg må tænke over tingene det samme med min hår det skal også tænktes over hvad det skal gøres ved pyhh altså en hård opgave

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

B&J skriver:

nemlig

jeg må tænke over tingene det samme med min hår det skal også tænktes over hvad det skal gøres ved pyhh altså en hård opgave

Ja det er ikke altid lige nemt at være kvinde  

Men held og lykke med det hele

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Juliekp skriver:

Ja det er ikke altid lige nemt at være kvinde  

Men held og lykke med det hele

nej det er skisme ikke nemt nej... men håber det hele nok skal gå mon ikke

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

B&J skriver:

nej det er skisme ikke nemt nej... men håber det hele nok skal gå mon ikke

Jo mon ikke det jeg da sikker på

Anmeld

6. marts 2013

pastry26

K&S skriver:

Så kan du i hvert fald prøve det - jeg gør det som sagt selv, fordi jeg gør det så tit og bliver en smule nærrig

Jeg køber farven i Metro til 80 kroner og der er til MANGE gange

Hvordan farver du dem? Et øje af gangen? Har engang prøvet selv, men synes jeg fik det i øjet.. har selv lige givet 125 her for nogle dage siden; så jeg er klar til fødslen. Øjenbryn farver jeg selv med frisør farve det er let nok synes jeg. 

Anmeld

6. marts 2013

K&S

pastry26 skriver:

Hvordan farver du dem? Et øje af gangen? Har engang prøvet selv, men synes jeg fik det i øjet.. har selv lige givet 125 her for nogle dage siden; så jeg er klar til fødslen. Øjenbryn farver jeg selv med frisør farve det er let nok synes jeg. 

Hvis jeg gør det selv, tager jeg et øje ad gangen, det er for besværligt med 2, meeeeen jeg plejer at lokke manden til det

Jeg putter voks om øjnene (du kan også bruge vaseline), klipper nogle måneformede stykker af et kaffefilter, som sættes fast under øjnene, så du ikke risikerer farve på huden - og så lægger manden farve på  det er klart det nemmeste!

Anmeld

6. marts 2013

Leneur

Det er så lækkert når man får det gjort men det kan godt svie lidt, det er bare det værd. Den blåsorte er bedst og holder længere end alm. sort og når du ikke bruger mascara, burde det også holde lidt længere en måneds tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.