øjenvipper farvet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

Nej desværre  Hvert fald ikke når jeg får det lavet. 

Men ved nærmere eftertanke, tror jeg prisen er nærmere 100 kr.

jamen det er jo heller ikke slemt jeg var oppe i prisen af 350kr inde i hovede ved ikke hvorfor, men øv det ikke holder i længer tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Juliekp

B&J skriver:

jaaa hvor længe holder din farve???

jamen jeg går aldrig med make up, det ligger slet ikke til mig men bare det med det lille fif kunne jo gøre en del

14 dage er et meget godt bud

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

jamen det er jo heller ikke slemt jeg var oppe i prisen af 350kr inde i hovede ved ikke hvorfor, men øv det ikke holder i længer tid

Ork så er det jo billigt! 

Ja det er lidt træls. Men hvis man kan gøre det selv, kan man jo spare en masse penge. Jeg tør bare ikke, at have ansvaret for sådan noget i mine øjne hehe

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Juliekp skriver:

14 dage er et meget godt bud

det er jo lidt øv når man gerne vil have det hverdag så er det nok lidt dyrt i længden...

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

Ork så er det jo billigt! 

Ja det er lidt træls. Men hvis man kan gøre det selv, kan man jo spare en masse penge. Jeg tør bare ikke, at have ansvaret for sådan noget i mine øjne hehe

ja men det er skisme lidt øv når jeg havde håbet på det ville var meget lænere... 14dage til en månede det er tit man skal der ned så... ender med øjenvipperne ryger af

Anmeld

6. marts 2013

Tranebaer

Jeg har fået farvet øjenvipper flere gange, forskellige steder Det har kostet ca. 100 kr pr. gang. Men desværre plejer farven allerede at have aftaget voldsomt efter en uge, så jeg synes ikke det er det værd. Men det er dejligt når de er nyfarvede, har normalt lyse øjenvipper.

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Tranebaer skriver:

Jeg har fået farvet øjenvipper flere gange, forskellige steder Det har kostet ca. 100 kr pr. gang. Men desværre plejer farven allerede at have aftaget voldsomt efter en uge, så jeg synes ikke det er det værd. Men det er dejligt når de er nyfarvede, har normalt lyse øjenvipper.

jaa det lyder så dejligt, men tror skisme jeg må til at tage mig sammen gøre lidt ud af mig selv bare en lille smule nu når jeg har tabt mig og ligner lidt mere en pige med former så må man jo gerne

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

Ja det er desværrunikke længe, kan godt blive lidt dyrt i længden... Kan også sagtens være det holder længere, må du hellere høre en ekspert om Ellers tror jeg man kan få et rabat kort, har jeg ihvertfald til mine negle

Anmeld

6. marts 2013

K&S

B&J skriver:

hvor tit gør du det og hvordan har dine vipper med du gør det så tit...

Hvis jeg ellers husker det, så bliver det ca. 1 gang om måneden

Jeg har snart farvet dem i 15 år og de har ikke taget skade

Anmeld

6. marts 2013

B&J

K&S skriver:

Hvis jeg ellers husker det, så bliver det ca. 1 gang om måneden

Jeg har snart farvet dem i 15 år og de har ikke taget skade

nååå okay... men kunne være jeg skulle købe mig en mascara også bide i det sure æbel.... men ja det skal nok tænkes lidt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.