legoland vs lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

pcoramt

Problembarnet skriver:

så er jeg i gang med at planlægge sommerferie 

vi skulle have været i Lalandia her i vinterferien - men endte med at tage en weekend til Oslo..

Nu er jeg begyndt at overveje en tur til legoland eller igen lalandia da jeg ikke har været der siden jeg gik i 1-2. klasse... 

vores datter er lige blevet 2 år.. og hun elsker vand.. men samtidig kunne legoland også være sjovt- eller er det for dyrt i forhold til hendes alder? / vil der være nok for hende?? 

jeg mener faktisk at det er gratis for børn under 3 år og komme ind i legoland?? men er ikke sikker jeg har stemt legoland da jeg synes det er helt fantastisk.. temperaturen inde i lalandia er så varm og ekstrem fugtig, så synes faktisk hurtigt man bliver lidt skidt at at være der inde.. hvis i vælger begge dele vil jeg forslå jeg en overnatning på kufthavnshotellet (tror det ligger 10 gang fra begge steder) det koster ikke mere end et par hundrede og det er ganske udemærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg mener faktisk at det er gratis for børn under 3 år og komme ind i legoland?? men er ikke sikker jeg har stemt legoland da jeg synes det er helt fantastisk.. temperaturen inde i lalandia er så varm og ekstrem fugtig, så synes faktisk hurtigt man bliver lidt skidt at at være der inde.. hvis i vælger begge dele vil jeg forslå jeg en overnatning på kufthavnshotellet (tror det ligger 10 gang fra begge steder) det koster ikke mere end et par hundrede og det er ganske udemærket

Det vil jeg da helt sikkert se på .. min kæreste mener også at man lyn-hurtigt bliver træt af ren badeland i mange dage..  mener også at have læst at legoland er gratis - børn under 3 

Anmeld

7. marts 2013

Gaia

Da vores datter var 2 1/2 år havde vi hende med i Lalandia Billund. Der var to ting for hende badeland ( med så mange mennesker sydet sjove hurtigt røg af og hun ville op) og så monky tonky land, hvor de små del er så lille, at et barn keder sig efter 20 min. Hvorefter vi må over til de store. Her skal man så holde ekstra øje med at de små ikke løbes ned. Nåja så var der scenen, med musik. Det synes hun var fantastisk. Lalandia er rigtig godt for børn 5+. For dem som har yngre børn vil jeg anbefale Legoland !  Nåja desuden bliver Lalandia ret hurtigt kedeligt for de voksne. Max 2 dage der, så keder man sig. 

Anmeld

7. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Gaia skriver:

Da vores datter var 2 1/2 år havde vi hende med i Lalandia Billund. Der var to ting for hende badeland ( med så mange mennesker sydet sjove hurtigt røg af og hun ville op) og så monky tonky land, hvor de små del er så lille, at et barn keder sig efter 20 min. Hvorefter vi må over til de store. Her skal man så holde ekstra øje med at de små ikke løbes ned. Nåja så var der scenen, med musik. Det synes hun var fantastisk. Lalandia er rigtig godt for børn 5+. For dem som har yngre børn vil jeg anbefale Legoland !  Nåja desuden bliver Lalandia ret hurtigt kedeligt for de voksne. Max 2 dage der, så keder man sig. 

tak for svar / erfaring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.