legoland vs lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lalandia vs Legoland

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.900 visninger
13 svar
4 synes godt om
6. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

så er jeg i gang med at planlægge sommerferie 

vi skulle have været i Lalandia her i vinterferien - men endte med at tage en weekend til Oslo..

Nu er jeg begyndt at overveje en tur til legoland eller igen lalandia da jeg ikke har været der siden jeg gik i 1-2. klasse... 

vores datter er lige blevet 2 år.. og hun elsker vand.. men samtidig kunne legoland også være sjovt- eller er det for dyrt i forhold til hendes alder? / vil der være nok for hende?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Maja88

Hvis i overvejer badeland kan jeg klart anbefale weissenhauser strand.. det er i tyskland..ved ikke hvor i landet i bor.. sjælland er det nemmest at tage færgen til puttgarden-det ligger tæt på..

Ellers er det en knap halvanden time fra padborg..

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

Hvis i overvejer badeland kan jeg klart anbefale weissenhauser strand.. det er i tyskland..ved ikke hvor i landet i bor.. sjælland er det nemmest at tage færgen til puttgarden-det ligger tæt på..

Ellers er det en knap halvanden time fra padborg..

Vi bor på Sjælland - har ikke bil, så det hedder bus og tog.. 
Er det dyrt? 

Anmeld

6. marts 2013

Maja88

Problembarnet skriver:

Vi bor på Sjælland - har ikke bil, så det hedder bus og tog.. 
Er det dyrt? 

Altså selve vandlandet og overnatninger er billigere end lalandia.. men ved ikke med bus og tog

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

Maja88 skriver:

Altså selve vandlandet og overnatninger er billigere end lalandia.. men ved ikke med bus og tog

Det ender måske med at gå lige op 

Anmeld

6. marts 2013

trunte89

De gange vi har været i Lalandia i Billund, der har vi også været i Legoland

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

trunte89 skriver:

(ja - lidt det jeg også tænkte da jeg kom i tanke om at der også lå en lalandia derover 
Er den god den i Billund - og vil det blive en dyr fornøjelse? hvor mange dage har I været der og hvordan gjorde I?

Anmeld

6. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Det har vi også gjort de to sidste år - og gør det igen til maj

Anmeld

7. marts 2013

trunte89

Problembarnet skriver:

(ja - lidt det jeg også tænkte da jeg kom i tanke om at der også lå en lalandia derover 
Er den god den i Billund - og vil det blive en dyr fornøjelse? hvor mange dage har I været der og hvordan gjorde I?

Ja, det er rigtig godt i Billund. Husene er SÅ lækre. Især i forhold til i rødby. Ja, det er lidt dyrt synes jeg, men man kan jo vælge at lave nogle af måltiderne selv i huset.
Tror vi har været der med 3-4 overnatninger. Og synes det har været rart med et afbræk fra badeland og så tage i Legoland.

Anmeld

7. marts 2013

cn

Problembarnet skriver:

så er jeg i gang med at planlægge sommerferie 

vi skulle have været i Lalandia her i vinterferien - men endte med at tage en weekend til Oslo..

Nu er jeg begyndt at overveje en tur til legoland eller igen lalandia da jeg ikke har været der siden jeg gik i 1-2. klasse... 

vores datter er lige blevet 2 år.. og hun elsker vand.. men samtidig kunne legoland også være sjovt- eller er det for dyrt i forhold til hendes alder? / vil der være nok for hende?? 

Hej Hej. Ved at børn under 3 år kommer gratis i Legoland.. Og hvis man bestiller billetter på nettet i god tid, så er der vist også besparelser at hente der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.