God faundation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

StudPsyk

xoxotasha skriver:

Jeg har IKKE gode erfaringer med Loreals bb creme. Den neutrale (lyseste farve) er sindssygt mørk og så smitter den af. Jeg bruger Dennis Knudsen Foundation uden parabener og alt muligt halløj. Den er så fin. Men koster så også 2-250kr 

Nåh ja, det er Loreals jeg har. Og har slet ikke samme oplevelse som dig! Jeg synes den er lys og passer perfekt til min blege hud Og jeg har aldrig oplevet, at den smittede af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

LRJ

Kloster skriver:

Men smitter True Match af? Vil ikke give pengene for Lancome's. Lækkert lækkert mærke, men så meget bruger og prioritere jeg det heller ikke

Ja, det gjorde min hvertfald, og den føles mega tung at have på, jeg følte jeg havde maske på, men det er jo forskelligt fra person til person om de sys den føles som en maske eller ej, har også brugt en fra Yves rocher, den var faktisk ligeså god som lancôme

Anmeld

11. marts 2013

Kloster

Janne T. skriver:

Jeg bruger BB og ELSKER den! Den jeg har, kan ikke lige husket mærket, kræver dog man lige kommer creme i ansigtet først. Men den dækker lige det værste, fjerner misfarvninger i huden (jeg har fx meget rødmen i huden) og ser enormt naturlig ud. Så kan snildt anbefale BB!

Ved du hvad... Jeg har faktisk købt en BB cream i fredags. Har googlet i junglen af vurderinger af BB og fundet frem til at Maybelline skulle være okay til prisen. 100,- gav jeg for den...

Jeg kommer også dagcreme på før BB, men det gør ikke noget. Tager det værste ujævnheder osv, men havde nok forventet en højere dækning. Men måske skal jeg "nøjes" med BB's evner. Ellers skal jeg jo nok bruge faundation og er nok lidt skeptisk med faundation, når det er dagligt, jeg skal bruge den.

Synes det næste skridt "over" Maybelline, er Clinique, Orgins ell Dior og de koster alle 3 en del mere, end jeg vil prioritere til den daglige makeup og kun 30 ml pr tube

Anmeld

11. marts 2013

Faith

Jeg bruger Clinique. Synes de laver nogle lækre foundations.

Anmeld

11. marts 2013

Zelinasmor

Janne T. skriver:

Nåh ja, det er Loreals jeg har. Og har slet ikke samme oplevelse som dig! Jeg synes den er lys og passer perfekt til min blege hud Og jeg har aldrig oplevet, at den smittede af.

Der er vidst to forskellige. Min er den "tynde" lange tube. Eller hvad man kalder det. Den hedder neutral i farven. Jeg er gylden i huden men den er vildt mørk på mig. Og den smitter i hvert fald af på min sorte jakke  Måske jeg tager for meget på. Haha 

Anmeld

11. marts 2013

Ønskebarnet12

Kloster skriver:

Har godt nok også hørt at Loreal's True Match serie er rigtig god. Skulle efter sigende være uden alt muligt skadeligt og være en fin serie til prisen.

Må bestemt prøve denne serie

Prøv den, kan klart anbefale den og den smitter selvfølgelig af hvis du lige efter har taget Foundation på at du tag tøj på, lad det tørre lidt ind eller så kan di komme pudder oven på fungere fint og er fin i mange timer

Anmeld

11. marts 2013

Babydrøm

Kloster skriver:

Og hvad med BB creme??

Er det godt? Hvis man bruger BB creme, går den alm dagcreme så ikke "væk"? Så skal man da ikke bruge alm dagcreme mere??!

Er BB uden alt muligt skidt...

Erfaringer søges...

En BB cream dækker ikke på sammen måde som en foundation. Den giver en glød og ensartethed

Den skal bruges ovenpå en alm. dagcream

Jeg er glad for min BB cream fra Garnier, men gider heller ik foundation til daglig  

Anmeld

11. marts 2013

Kloster

AnnL skriver:

En BB cream dækker ikke på sammen måde som en foundation. Den giver en glød og ensartethed

Den skal bruges ovenpå en alm. dagcream

Jeg er glad for min BB cream fra Garnier, men gider heller ik foundation til daglig  

Hvordan dækker Garnier? Ved ikke rigtig, hvad jeg havde forventet, men nok lidt som faundation. Synes ikke den dækker så godt. Skal nok bare vænne mig til den...

Anmeld

11. marts 2013

Smilehul

Godaften i de hyggelige stuer

Jeg har efterhånden prøvet en del mærker, og jeg synes, at Vichy foundation er bare SUPER god! Den dækker, fugter og efterlader ikke en "maske" eller linjer. Den er virkelig lækker og kan anbefales! Efterlader et dejlig rent ansigt. Det er den aflange hvide tube med grønt skruelåg - du kan evt. få en prøve med hjem ra apoteket?

Der er også en fra Max Factor, som jeg ikke lige kan huske, hvad hedder - er ikke lige i nærheden af mit make-up nu.. Det er et eller andet med "age" og er en aflang rund flaske, konsistensen er lidt mousse-agtig og SUPER lækker. Den koster vidst 129,95..

Anmeld

11. marts 2013

Babydrøm

Kloster skriver:

Hvordan dækker Garnier? Ved ikke rigtig, hvad jeg havde forventet, men nok lidt som faundation. Synes ikke den dækker så godt. Skal nok bare vænne mig til den...

Vil ik kalde at den dækker, da den ik rigtig kan det, eller skal kunne det. Men den giver glød, på min lyse hud og et ensartet udseene Så hvis man ønsker dækkeevne som en foundation, så skal man ik købe en BB cream. Så kan godt forstå du er lidt skuffet. Synes også en mineral pudder er god, den dækker lidt mere end en BB cream. Men er stadig ik på niveau med en foundation i dækkeevne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.