God faundation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Kloster

Hvad faundation bruger du?

Jeg bruger mineral pudderfaundation fra Lóreal dagligt. Egentlig også fin nok, men synes ikke den dækker nok.

Jeg vil ikke have en maske på og den skal ikke smitte af. Og der skal ikke være alt miligt skadeligt i. Jeg har prøvet den flydende fra Nilens Jord, men den smitter af.

Hvad kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Kloster

Og hvad med BB creme??

Er det godt? Hvis man bruger BB creme, går den alm dagcreme så ikke "væk"? Så skal man da ikke bruge alm dagcreme mere??!

Er BB uden alt muligt skidt...

Erfaringer søges...

Anmeld

6. marts 2013

Dinna88

Kloster skriver:

Og hvad med BB creme??

Er det godt? Hvis man bruger BB creme, går den alm dagcreme så ikke "væk"? Så skal man da ikke bruge alm dagcreme mere??!

Erfaringer søges...

Jeg kan ikke huske hvad min foundation hedder, så kan ikke lige hjælpe dig med dét.

Men jeg blander min foundation med creme - jeg synes den giver et mere jævnt lag, og den er langt nemmere at smørre ud Så det er jo lidt en blanding

Anmeld

6. marts 2013

Zelinasmor

Kloster skriver:

Og hvad med BB creme??

Erfaringer søges...

Jeg har IKKE gode erfaringer med Loreals bb creme. Den neutrale (lyseste farve) er sindssygt mørk og så smitter den af. Jeg bruger Dennis Knudsen Foundation uden parabener og alt muligt halløj. Den er så fin. Men koster så også 2-250kr 

Anmeld

6. marts 2013

L&V

Kloster skriver:

Og hvad med BB creme??

Erfaringer søges...

Nu er der jo efterhånden mange bb creams men nej der skal ikke nødvendigvis bruges creme da det jo er en fugtigheds creme.. Jeg har en foundation fra body shop jeg bruger til tyve"hverdag" og en fra lancome hvis vi skal i byen..

Anmeld

11. marts 2013

Ønskebarnet12

Kloster skriver:

Hvad faundation bruger du?

Jeg bruger mineral pudderfaundation fra Lóreal dagligt. Egentlig også fin nok, men synes ikke den dækker nok.

Jeg vil ikke have en maske på og den skal ikke smitte af. Og der skal ikke være alt miligt skadeligt i. Jeg har prøvet den flydende fra Nilens Jord, men den smitter af.

Hvad kan I anbefale?

Jeg ville klart anbefale L'Oreal true match Foundation, synes den giver en perfekt dækning og en flot ren hud, 

Ellers så har Chanel og Mac også gode Foundation men hvis du vil have en til en rimmelig pris så anbefaler jeg true match Foundation  

Anmeld

11. marts 2013

Kloster

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg ville klart anbefale L'Oreal true match Foundation, synes den giver en perfekt dækning og en flot ren hud, 

Ellers så har Chanel og Mac også gode Foundation men hvis du vil have en til en rimmelig pris så anbefaler jeg true match Foundation  

Har godt nok også hørt at Loreal's True Match serie er rigtig god. Skulle efter sigende være uden alt muligt skadeligt og være en fin serie til prisen.

Må bestemt prøve denne serie

Anmeld

11. marts 2013

LRJ

Jeg bruger Lancôme - Teint miracle den er slet ikke tung, brugte loreal true match før, og vil ikk skifte tilbage nu.. den er selvfølgelig dyrere end loreal, men den holder os i lang tid

Anmeld

11. marts 2013

Kloster

Lone H. skriver:

Jeg bruger Lancôme - Teint miracle den er slet ikke tung, brugte loreal true match før, og vil ikk skifte tilbage nu.. den er selvfølgelig dyrere end loreal, men den holder os i lang tid

Men smitter True Match af? Vil ikke give pengene for Lancome's. Lækkert lækkert mærke, men så meget bruger og prioritere jeg det heller ikke

Anmeld

11. marts 2013

StudPsyk

Kloster skriver:

Og hvad med BB creme??

Erfaringer søges...

Jeg bruger BB og ELSKER den! Den jeg har, kan ikke lige husket mærket, kræver dog man lige kommer creme i ansigtet først. Men den dækker lige det værste, fjerner misfarvninger i huden (jeg har fx meget rødmen i huden) og ser enormt naturlig ud. Så kan snildt anbefale BB!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.