Får ikke mad om natten men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak til jer alle, i virker enige med mig i at vi ikke skal til at tilbyde mad om natten igen!
Vi holder ud og håber snart de 2 tænder bryder igennem, så hun igen kan sove ligeså fint som hun ellers var begyndt på

Tak til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det var det samme her. Isabella var også urolig om natten i de perioder hun fik tænder, så jeg ville heller ikke gå tilbage til flasken 

Har givet et fælles svar

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Så vil jeg heller ikke gå tilbage til flasken. Tænker det kan være tænderne som holder hende vågen om natten.

Har givet et fælles svar

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Er 100% sikker på at det er tænderne.. Her driller de også selvom de er brudt igennem, og får ca 3 timers søvn når det står på...

Har givet et fælles svar

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg ville holde fast i ikke at give hende flaske Det er helt sikkert tænderne der driller og ligesom når vi andre er syge, har tandpine eller andet så er det altid lidt værre om natten. Så bær over med hendes pyller, hun skal nok begynde at sove godt igen når tænderne er helt fremme

Har givet et fælles svar

Anmeld

6. marts 2013

4xGreve

Nu vil jeg bare lige være frk. Modsat  

Jeg personlig vil prøve at tilbyde en flaske for hvis du ikke kan udlukke at det er fordi hun er sulten så vil jeg mene der kun er 1 måde at finde ud af det på og mine børn skal ikke være sulten om det så er nat eller dag vi snakker om det er ligegyldigt er de sultne får de mad! Ved godt man siger de ikke har behov for den efter de er fyldt 8 måneder men jeg gør tingene i deres tempo og ikke mit! Min dreng er 1 år og 1 månede og han får:

1 Flaske Morgen

1 Flaske når han kommer hjem fra vuggestue

1 Flaske til at sove på 

1 Flaske om natten 

imellem det får han morgenmad, formiddags frugt, middagsmad, eftermiddags frugt og aftensmad 

Held og lykke med det hele og tillykke med tænderne 

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Nu vil jeg bare lige være frk. Modsat  

Jeg personlig vil prøve at tilbyde en flaske for hvis du ikke kan udlukke at det er fordi hun er sulten så vil jeg mene der kun er 1 måde at finde ud af det på og mine børn skal ikke være sulten om det så er nat eller dag vi snakker om det er ligegyldigt er de sultne får de mad! Ved godt man siger de ikke har behov for den efter de er fyldt 8 måneder men jeg gør tingene i deres tempo og ikke mit! Min dreng er 1 år og 1 månede og han får:

1 Flaske Morgen

1 Flaske når han kommer hjem fra vuggestue

1 Flaske til at sove på 

1 Flaske om natten 

imellem det får han morgenmad, formiddags frugt, middagsmad, eftermiddags frugt og aftensmad 

Held og lykke med det hele og tillykke med tænderne 

Altid fint med en frk modsat, specielt når det er skrevet på en dejlig måde

Jeg er ret overbevist om at det ikke er mad, for hun "græder" ikke og er bare urolig , og vågen! Inden vi besluttede at stoppe fuldstændig med flasken, havde vi haft 2 mdr hvor hun vågnede for at spise om natten, men det var kun 20-30 ml, og når hun vågnede næste morgen, gik der tit 45 min til 1 time førend hun ville ha sin morgen flaske! Sådan er det stadig når hun vågner om natten, og ikke har fået mad. Der skal lige gå noget tid, før hun vil ha den!

Men jeg vil helt sikkert vurdere de næste par dage, og fortsætter det, så vil jeg vurdere igen!

Tak for dit svar og din mening - er absolut enig i at børn ikke skal sulte hverken dag eller nat - heller ikke selvom de ifølge bøger og sundhedspersonale burde kunne sove uden

Anmeld

6. marts 2013

4xGreve

Anonym skriver:

Altid fint med en frk modsat, specielt når det er skrevet på en dejlig måde

Jeg er ret overbevist om at det ikke er mad, for hun "græder" ikke og er bare urolig , og vågen! Inden vi besluttede at stoppe fuldstændig med flasken, havde vi haft 2 mdr hvor hun vågnede for at spise om natten, men det var kun 20-30 ml, og når hun vågnede næste morgen, gik der tit 45 min til 1 time førend hun ville ha sin morgen flaske! Sådan er det stadig når hun vågner om natten, og ikke har fået mad. Der skal lige gå noget tid, før hun vil ha den!

Men jeg vil helt sikkert vurdere de næste par dage, og fortsætter det, så vil jeg vurdere igen!

Tak for dit svar og din mening - er absolut enig i at børn ikke skal sulte hverken dag eller nat - heller ikke selvom de ifølge bøger og sundhedspersonale burde kunne sove uden

Hehe tak for dit positive tilbage svar 

Det er jo også det det kan være så svært for osherude a råde for kun du kender virkelig dit barn, med gråd, vaner, ideer mm. Ogdet vigtigste er at du ser på dit bar og lytter til dine mave fornemmelse for det kan fortælle dig meget mere end vi kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.