4xGreve skriver:
Nu vil jeg bare lige være frk. Modsat
Jeg personlig vil prøve at tilbyde en flaske for hvis du ikke kan udlukke at det er fordi hun er sulten så vil jeg mene der kun er 1 måde at finde ud af det på og mine børn skal ikke være sulten om det så er nat eller dag vi snakker om det er ligegyldigt er de sultne får de mad! Ved godt man siger de ikke har behov for den efter de er fyldt 8 måneder men jeg gør tingene i deres tempo og ikke mit! Min dreng er 1 år og 1 månede og han får:
1 Flaske Morgen
1 Flaske når han kommer hjem fra vuggestue
1 Flaske til at sove på
1 Flaske om natten
imellem det får han morgenmad, formiddags frugt, middagsmad, eftermiddags frugt og aftensmad 
Held og lykke med det hele og tillykke med tænderne 
Altid fint med en frk modsat, specielt når det er skrevet på en dejlig måde

Jeg er ret overbevist om at det ikke er mad, for hun "græder" ikke og er bare urolig , og vågen! Inden vi besluttede at stoppe fuldstændig med flasken, havde vi haft 2 mdr hvor hun vågnede for at spise om natten, men det var kun 20-30 ml, og når hun vågnede næste morgen, gik der tit 45 min til 1 time førend hun ville ha sin morgen flaske! Sådan er det stadig når hun vågner om natten, og ikke har fået mad. Der skal lige gå noget tid, før hun vil ha den!
Men jeg vil helt sikkert vurdere de næste par dage, og fortsætter det, så vil jeg vurdere igen!

Tak for dit svar og din mening - er absolut enig i at børn ikke skal sulte hverken dag eller nat - heller ikke selvom de ifølge bøger og sundhedspersonale burde kunne sove uden
Anmeld