Får ikke mad om natten men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
17 svar
2 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Har lige brug for at høre om bogen har et råd er!
Min datter har ikke fået flaske om natten i 2 uger nu! Når hun vågnede om natten drak hun 20-30 ml, så i sammenråd med min sp, valgte jeg at stoppe med at give hende mad om natten. Den første nat var hund tosset, men derefter har der intet været. Hun har højst vågnet 2 gange fordi hun havde tabt sin sut, og så har hun sovet videre!
Men nu 14 dage efter, er hun begyndt at få sine 2 første tænder i undermunden, og det gør at hun overhovedet ikke vil ha grød eller mos om dagen, som hun ellers har spist fint af. Så hun får sine flasker af 200 ml * 4 og sover så på en flaske vælling 230 ml men nu er hun begyndt at vågne om natten og være urolig, og det kan tage en time til halvanden at få ro på hende! Ved ikke om det er sult, eller tænderne der drille! Men er i tvivl om jeg skal tilbyde hende flaske, når hun vågner hvis hun er svær at få til at sove igen. Jeg vil ho nødig gå tilbage, når det nu egentlig gik så godt! Hvad tænker i? Skal jeg give det nogle dage og tage tjørnen, eller skal jeg give hende mad for at få ro? Hun er i øvrigt flaske barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Anonym trådstarter

6. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke gå tilbage til flasken. Min dreng vågner også tit og er svær at få til at sove igen når han har tænder på vej. Det plejer vare en lille uge så sover han fint igen. 

Anmeld

6. marts 2013

Janni.

Hvor gammel er hun?

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ikke gå tilbage til flasken. Min dreng vågner også tit og er svær at få til at sove igen når han har tænder på vej. Det plejer vare en lille uge så sover han fint igen. 

Jeg er også bange for at det bare er at skyde os tilbage, og så tag kampen igen når tid er!

Jeg håber snart de tænder bryder igennem, så hun kan få lidt nattero igen!

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Hvor gammel er hun?

Hun er 7 mdr. Men de sidste 2 måneder, var hun ikke sulten om natten, og det var ren hygge sjat spiseri!

Anmeld

6. marts 2013

Clisolka

mor:) skriver:

Det var det samme her. Isabella var også urolig om natten i de perioder hun fik tænder, så jeg ville heller ikke gå tilbage til flasken 

Anmeld

6. marts 2013

Janni.

Anonym skriver:

Hun er 7 mdr. Men de sidste 2 måneder, var hun ikke sulten om natten, og det var ren hygge sjat spiseri!

Så vil jeg heller ikke gå tilbage til flasken. Tænker det kan være tænderne som holder hende vågen om natten.

Anmeld

6. marts 2013

Mettefpigen

Er 100% sikker på at det er tænderne.. Her driller de også selvom de er brudt igennem, og får ca 3 timers søvn når det står på...

Anmeld

6. marts 2013

lycly

Jeg ville holde fast i ikke at give hende flaske Det er helt sikkert tænderne der driller og ligesom når vi andre er syge, har tandpine eller andet så er det altid lidt værre om natten. Så bær over med hendes pyller, hun skal nok begynde at sove godt igen når tænderne er helt fremme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.