Har lige brug for at høre om bogen har et råd er!
Min datter har ikke fået flaske om natten i 2 uger nu! Når hun vågnede om natten drak hun 20-30 ml, så i sammenråd med min sp, valgte jeg at stoppe med at give hende mad om natten. Den første nat var hund tosset, men derefter har der intet været. Hun har højst vågnet 2 gange fordi hun havde tabt sin sut, og så har hun sovet videre!
Men nu 14 dage efter, er hun begyndt at få sine 2 første tænder i undermunden, og det gør at hun overhovedet ikke vil ha grød eller mos om dagen, som hun ellers har spist fint af. Så hun får sine flasker af 200 ml * 4 og sover så på en flaske vælling 230 ml men nu er hun begyndt at vågne om natten og være urolig, og det kan tage en time til halvanden at få ro på hende! Ved ikke om det er sult, eller tænderne der drille! Men er i tvivl om jeg skal tilbyde hende flaske, når hun vågner hvis hun er svær at få til at sove igen. Jeg vil ho nødig gå tilbage, når det nu egentlig gik så godt! Hvad tænker i? Skal jeg give det nogle dage og tage tjørnen, eller skal jeg give hende mad for at få ro? Hun er i øvrigt flaske barn
Anmeld