Har forelsket mig...og har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Pigent

emmagirl skriver:

Har forelsket mig i en kombivogn!!!!!

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CI2175Dk5bUCFdB3cAodXV0AWw 

Og vi er faktisk helt enige om det skal være den - men der er SÅ mange farver at vælge mellem.. Det skal helst være forholdsvist neutralt, da den jo skal kunne bruges til flere børn 

Har udvalgt nogle forskellige farver, men vil I stemme på den/dem I synes er flottest? (Navnet står nederst i højre hjørne af billedet..)

Det er svært for der er mange flotte farver
Jeg synes Genova og A3 bliver for piget hvis de skal bruges til en dreng selvom de er flotte. Den der hedder A8 har jeg svært ved se om den er pink eller rød, men hvis den er pink synes jeg også den bliver for piget.

Så jeg har stemt på A1, A5,A14, A22, A25, Black edition og Vikingo.
Jeg er helt vild med A22 synes den er super flot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Mortil7

Bestilte A22 den anden dag og glæder mig helt vildt til den kommer hjem til min 8 mdr gamle søn

Havde ellers købt en Emmaljunga Duo edge combivogn, men den er alerede solgt.. Blev træt af den lille barnevognkasse på kun 78-80 cm og pga mit ødelagte bækken er jeg nød til at have en vogn med drejehjul, så valget blev Ashton vognen som jo har et liggemål på 90 cm og synes det er for koldt med klapvognen endnu til ham, så bliver dejligt at få den hjem og kan trille ham i..

Håber den kommer før de 3 uger de har som leveringstid, kan jo håbe 

har i bestemt jer for farven endnu ?

Anmeld

23. marts 2013

hautecouture

emmagirl skriver:

Og vi er faktisk helt enige om det skal være den - men der er SÅ mange farver at vælge mellem.. Det skal helst være forholdsvist neutralt, da den jo skal kunne bruges til flere børn 

Har udvalgt nogle forskellige farver, men vil I stemme på den/dem I synes er flottest? (Navnet står nederst i højre hjørne af billedet..)

A14 uden tvivl - sort/hvid er jo en klassiker, men den røde farve gør den lidt indre interessant. Synes klart det er den flotteste

Anmeld

23. marts 2013

mommy1991

Bestilte A22 den anden dag og glæder mig helt vildt til den kommer hjem til min 8 mdr gamle søn

Havde ellers købt en Emmaljunga Duo edge combivogn, men den er alerede solgt.. Blev træt af den lille barnevognkasse på kun 78-80 cm og pga mit ødelagte bækken er jeg nød til at have en vogn med drejehjul, så valget blev Ashton vognen som jo har et liggemål på 90 cm og synes det er for koldt med klapvognen endnu til ham, så bliver dejligt at få den hjem og kan trille ham i..

Håber den kommer før de 3 uger de har som leveringstid, kan jo håbe 

har i bestemt jer for farven endnu ?

Nej, det har vi ikke. Du må lige give en Update når du får den hjem, om du er glad for den Jeg synes det er ret svært at vælge ud fra alle de farver men vi skal helt sikkert have en sort-ish  Synes også a22 er vildt flot - og vi skal jo have en dreng  

Anmeld

23. marts 2013

Buller89

ajj hvor er den fed!! kan den kun købes på nettet? 

Anmeld

23. marts 2013

LinLin

Jeg synes de sort/røde er fede!

Min Adam har en autostol i de farver - synes rødt er flot til drenge også

Anmeld

23. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

emmagirl skriver:

Jeg er vild med A8, A14 og A22

Anmeld

23. marts 2013

Muhmi

A8.. Altså billede nummer 4 synes jeg er pænest

Anmeld

23. marts 2013

B&J

A14

Anmeld

23. marts 2013

mommy1991

Buller89 skriver:

ajj hvor er den fed!! kan den kun købes på nettet? 

Ja nettet eller en butik på Amager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.