Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: Vi havde også kigget på den - for den er virkelig fed. Kæresten synes dog stellet ligner et rolator stel Derfor tror jeg det bliver en Trille Hippa duo i stedet :p
Vi havde også kigget på den - for den er virkelig fed.
Kæresten synes dog stellet ligner et rolator stel Derfor tror jeg det bliver en Trille Hippa duo i stedet :p
Haha han har da lidt ret sys jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Har forelsket mig i en kombivogn!!!!! http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CI2175Dk5bUCFdB3cAodXV0AWw Og vi er faktisk helt enige om det skal være den - men der er SÅ mange farver at vælge mellem.. Det skal helst være forholdsvist neutralt, da den jo skal kunne bruges til flere børn Har udvalgt nogle forskellige farver, men vil I stemme på den/dem I synes er flottest? (Navnet står nederst i højre hjørne af billedet..)
Har forelsket mig i en kombivogn!!!!!
http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CI2175Dk5bUCFdB3cAodXV0AWw
Og vi er faktisk helt enige om det skal være den - men der er SÅ mange farver at vælge mellem.. Det skal helst være forholdsvist neutralt, da den jo skal kunne bruges til flere børn
Har udvalgt nogle forskellige farver, men vil I stemme på den/dem I synes er flottest? (Navnet står nederst i højre hjørne af billedet..)
A5 .. MEGA FED !!
MorDk skriver: A25 hvis jeg skulle vælge...
A25 hvis jeg skulle vælge...
Den er også flot! Kan godt lide det der lidt læder-agtig-look
morethanperfect skriver: A5 .. MEGA FED !!
JAAA! Den er super fed.. Synes mange af dem er superfede - så svært at vælge!!
emmagirl skriver: JAAA! Den er super fed.. Synes mange af dem er superfede - så svært at vælge!!
JA det er svært .. Men hvis den skulle være neutral ville jeg vælge den .. Syns de sorte er for kedelige
morethanperfect skriver: JA det er svært .. Men hvis den skulle være neutral ville jeg vælge den .. Syns de sorte er for kedelige
Ja, der må gerne være lidt andet end sort.. men har først termin til juli, så jeg har lidt tid at tænke over det endnu
Jeg kan bedst lide A25
A5 eller a14
emmagirl skriver: Hahahaa, rollatorstel Hvor fedt!!! Er I glade for Trille Hippa Duo så?
Hahahaa, rollatorstel Hvor fedt!!! Er I glade for Trille Hippa Duo så?
Indtil videre kører vi blot rundt med en Trille Dream.
- Men vi snakker om at skifte den ud med en Hippa duo
Vi har været ganske glade for Trille'n :p
MorDk skriver: Haha han har da lidt ret sys jeg
Haha :p Ja - jeg kan faktisk godt se det. Nu hvor jeg har kigget lidt mere efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128