Vægt...? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

M (:

Juni-barn skriver:

Hey piger...

jeg holder vildt meget øje med min vægt så ville høre hvordan jeres vægt så ud de sidste 15 uger af jeres graviditet? 

Min siger pt +1kg i uge 25.. Synes selv det er super godt for frygtede virkelig jeg ville tage meget på, men nu er sukker trangen virkelig begyndt at melde sig så frygter virkeligt for de sidste 15 uger...

det er måske lidt rodet skrevet... Håber i overlever

Jeg er 36+2 og har taget 11 kg på. Jeg begyndte først at tage på efter 18+. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

FrkZier

Juni-barn skriver:

Hey piger...

jeg holder vildt meget øje med min vægt så ville høre hvordan jeres vægt så ud de sidste 15 uger af jeres graviditet? 

Min siger pt +1kg i uge 25.. Synes selv det er super godt for frygtede virkelig jeg ville tage meget på, men nu er sukker trangen virkelig begyndt at melde sig så frygter virkeligt for de sidste 15 uger...

det er måske lidt rodet skrevet... Håber i overlever

I uge 25 tror jeg ca jeg havde taget en 4-5 kg på, det er dog gået meget stærkt siden - er 32+0 og er oppe på ca +14 

Har dog også utrolig meget væske i kroppen..

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

Da jeg blev gravid vejede jeg 58 kg og ved fødsel vejede jeg 61 kg. Er ikke meget, men tabte mig også lidt under graviditeten pga manglende apetit. Fik streng odre fra min jordemoder om at tage lidt på. Så synes ikke du skal tænke så meget over det, spis hvad du vil, alt med måde  

Det ryger sikkert af når du har født. Min datter er nu 7 uger gammel og jeg er nede på 49 kg nu Så nyd du bare din graviditet!

Anmeld

6. marts 2013

emsaroto

Jeg tog 27 kilo på første gang!!!!
HELP ME!

Denne gang har jeg holdt mig på 5 kilo Er MEGET stolt! 

Anmeld

6. marts 2013

lulle23

I min første graviditet havde jeg taget ca 13 kg på i alt.

I denne graviditet har jeg taget 3,5 kg på og har termin på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.