Vægt...? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Juni-barn

Hey piger...

jeg holder vildt meget øje med min vægt så ville høre hvordan jeres vægt så ud de sidste 15 uger af jeres graviditet? 

Min siger pt +1kg i uge 25.. Synes selv det er super godt for frygtede virkelig jeg ville tage meget på, men nu er sukker trangen virkelig begyndt at melde sig så frygter virkeligt for de sidste 15 uger...

det er måske lidt rodet skrevet... Håber i overlever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Mum33

Den 1. gang tog jeg nok ca. 7 kg på de sidste måneder. Denne gnag noget mere  Jeg har nok været mere "ligeglad" med vægten denne gang, da jeg ved at det kommer hurtigt af igen. Jeg var i mine egne bukser 1 mdr efter jeg havde født sidst, og denne gang rasler kiloene også bare af igen.

Men er du overvægtig i forvejen eller? Tænker barnet skal jo have noget at vokse af og 1 kg i uge 25 lyder af meget lidt, medmindre du er overvægtig i forvejen.

Spis hvad du har lyst til ... det skal nok komme af igen

Anmeld

6. marts 2013

Mettefpigen

Jeg tog 13 kg i min graviditet..... De kom stille roligt... Synes ikk du skal være nervøs, så længe du ikk kun spiser usundt så går det nok..

Anmeld

6. marts 2013

Juni-barn

E. B. skriver:

Den 1. gang tog jeg nok ca. 7 kg på de sidste måneder. Denne gnag noget mere  Jeg har nok været mere "ligeglad" med vægten denne gang, da jeg ved at det kommer hurtigt af igen. Jeg var i mine egne bukser 1 mdr efter jeg havde født sidst, og denne gang rasler kiloene også bare af igen.

Men er du overvægtig i forvejen eller? Tænker barnet skal jo have noget at vokse af og 1 kg i uge 25 lyder af meget lidt, medmindre du er overvægtig i forvejen.

Spis hvad du har lyst til ... det skal nok komme af igen

Jeg vejer lidt for meget... Da jeGilberto gravid vejede jeg 8 kg for meget... Tabte så 4 på de første 3 måneder... Så der er lidt at ta af for lille manden..  

Var hos jordemor i januar og hun synes det var rigtig godt hvis jeg kunne holde mig under 8 kg og det sidder bare i mig nu... 

Anmeld

6. marts 2013

Juni-barn

Mettefpigen skriver:

Jeg tog 13 kg i min graviditet..... De kom stille roligt... Synes ikk du skal være nervøs, så længe du ikk kun spiser usundt så går det nok..

Det gør jeg heldigvis ikke... Jeg bliver virkelig sur på mig selv hvis jeg ikke får noget frugt eller grønt på en dag... 

Arbejder i en bager og det gør det sQ ikke nemmere

Anmeld

6. marts 2013

Victoria2013

Jeg tror ikke du skal være bekymret - er ærlig talt lidt misundelig på jer, som tager et eller et par kilo på og så er bekymrede. Jeg er ca. ligeså langt som dig og jeg har taget ca 12 kg på nu...

Med 15 uger tilbage ved jeg snart ikke hvad det skal ende med, syntes jeg forsøger at være aktiv og spise så sundt som jeg kan, men så falder jeg i i weekenden og de kilo bliver bare siddende, selvom jeg spiser sundt nok i hverdagene... er spændt på hvad min læge siger på fredag 

Anmeld

6. marts 2013

k&k&k&k

Juni-barn skriver:

Hey piger...

jeg holder vildt meget øje med min vægt så ville høre hvordan jeres vægt så ud de sidste 15 uger af jeres graviditet? 

Min siger pt +1kg i uge 25.. Synes selv det er super godt for frygtede virkelig jeg ville tage meget på, men nu er sukker trangen virkelig begyndt at melde sig så frygter virkeligt for de sidste 15 uger...

Hej.

Ved min den første tog jeg i alt 30 kg. på og var i forvejen overvægtig. Jeg fik MEGET skældud af min jordemoder som sage: Du kan ikke føde normalt når du er så stor og dit barn bliver kæmpe. Og en masse andre grimme ting. Jeg var så tæt på at knække og havde ondt i maven hver gang jeg skulle til jordemoder. Jeg tog nok 10 kg. på de sidste 10 uger. Altså et kilo om ugen

Denne gang har jeg "kun" taget 3,1 kg. på og er 26+4 i dag. OG JEG ER STOLT!!! Jeg har stadig et for højt BMI, men denne gang er jeg mere aktiv og har jo også en lille en på 10 mdr. at holde styr på.

Håber du når dit mål.

Anmeld

6. marts 2013

Maja88

Jeg havde taget 3kg på i uge 23.. nåede at tage 21 på desværre

Anmeld

6. marts 2013

Hullabullabulla

Juni-barn skriver:

Hey piger...

Jeg er nok ikke den rette og spørge da jeg har fået svangerskabsforgiftning og væskeophobning i kroppen

Havde i uge 24-25 taget 5 kg på - og har i dag 36+5 taget 19 kg på, det skal dog siges at det meste er væske..

Tror det er vigtigt ikke at gå for meget op i hvad der kommer på af kilo - men mere at sørge for at få spist sundt og varieret..  

Anmeld

6. marts 2013

B&J

i uge 19 havde jeg taget 3kg på da jeg skulle føde havde jeg taget 9kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.