Blødning i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg pletblødte omkring uge 8, men jeg har en skøn datter på 18 måneder  Kan selvfølgelig ikke sige om det er "ufarligt" eller ej, men jeg ved at rigtig mange pletbløder omkring uge 7,8 og 9. Det skal selvfølgelig ikke være meget eller hver dag over længere tid for så skal du nok søge læge.

Jeg blødte kun 2 gange på 2 dage.

Håber alt er ok med dig og spiren!

/Fenja

Blev du så scannet?
Jeg blødte kun meget lidt i går, der har ikke været noget i nat og så i dag har jeg lidt brunligt udflåddet fik heldigvis en tid hos lægen i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Blev du så scannet?
Jeg blødte kun meget lidt i går, der har ikke været noget i nat og så i dag har jeg lidt brunligt udflåddet fik heldigvis en tid hos lægen i dag

Nej ingen scanning, men jeg kontaktede lægen. Det du skriver mindede meget om da jeg blødte. Det svarede lidt til det allersidste i en menstruation - også farvemæssigt.

Jeg valgte at få en privat scanning i uge 10 og alt så fint ud

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Nej ingen scanning, men jeg kontaktede lægen. Det du skriver mindede meget om da jeg blødte. Det svarede lidt til det allersidste i en menstruation - også farvemæssigt.

Jeg valgte at få en privat scanning i uge 10 og alt så fint ud

Min minder meget om det alle første i en menstruation ..
Men hvad kan lægen egentlig så tjekke?

Anmeld

6. marts 2013

Fenja09

Min minder meget om det alle første i en menstruation ..
Men hvad kan lægen egentlig så tjekke?

Min læge undersøgte mig ikke - jeg fik af vide at jeg skulle kontakte ham igen, hvis det blev "værre" og ellers mente han ikke at der var fare for noget efter hvad jeg havde fortalt.

Hvis du ikke var gravid skulle du så måske have din menstruation omkring dette tidspunkt? For det kan godt gøre at du vil pletbløde en smule.

Anmeld

6. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg mistede da jeg var 6+ og det startede næsten på samme måde lidt ubehag i underlivet og så kom der noget brundt udflåd så stoppede det igen og næste dag begyndte jeg at bløde frisk blod og fik mere og mere ondt
for at det ikke er noget

Anmeld

6. marts 2013

TbCp

Anonym skriver:

Hvor længe gik der fra du var hos lægen til du kom til scanning?

1 eller 2 dage tror jeg

Anmeld

6. marts 2013

wamse

Dejligt med en positiv melding håber så meget at alt er som det skal være. Kom du til scanning?

Ja jeg kom til scanning ved begge blødninger

Jeg endte faktisk med at gå over tid med hende  Hun vejede 4350 g. og var 54 cm, så hun voksede sig stor og stærk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.