Blødning i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder (og mænd).
Jeg er i den overlykkelige situation at være gravid, jeg er i dag 6+4 men her ligefør da jeg skulle tisse var der blod på papiret .. Jeg bløder ikke som sådan men der kommer noget på papirer og jeg har en stikkende fornemmelse inden i skeden
Jeg har absolut ikke haft nogle tegn på at være gravid andet end trætheden .. Og nu er jeg bare så ulykkelig og nervøs
Jeg ved godt det ikke nødvendigvis er tegn på begyndende abort men jeg er simpelthen så bange
Er der nogle af jer der har oplevet at bløde tidligt? Del gerne jeres historie positiv som negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg er i den overlykkelige situation at være gravid, jeg er i dag 6+4 men her ligefør da jeg skulle tisse var der blod på papiret .. Jeg bløder ikke som sådan men der kommer noget på papirer og jeg har en stikkende fornemmelse inden i skeden
Jeg har absolut ikke haft nogle tegn på at være gravid andet end trætheden .. Og nu er jeg bare så ulykkelig og nervøs
Jeg ved godt det ikke nødvendigvis er tegn på begyndende abort men jeg er simpelthen så bange
Er der nogle af jer der har oplevet at bløde tidligt? Del gerne jeres historie positiv som negativ

Jeg pletblødte omkring uge 8, men jeg har en skøn datter på 18 måneder  Kan selvfølgelig ikke sige om det er "ufarligt" eller ej, men jeg ved at rigtig mange pletbløder omkring uge 7,8 og 9. Det skal selvfølgelig ikke være meget eller hver dag over længere tid for så skal du nok søge læge.

Jeg blødte kun 2 gange på 2 dage.

Håber alt er ok med dig og spiren!

/Fenja

Anmeld

6. marts 2013

Frkmtc

Anonym skriver:

Jeg blødte også et par dage , og det resulterede i en spontan abort , havde smerter i maven , men ikke voldsomme , de startede først da jeg rigtige abortede..
Håber ikke det sker for dig !!
Blødning i graviditeten er meget normalt , men ring til lægen ..

Anmeld

6. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg ville ringe til lægen.. Da vi havde en MA blødte jeg ikke, men ingen symptomer :/

Anmeld

6. marts 2013

TbCp

Jeg blødte omkring uge 7 og kom derfor til en scanning. Det viste sig at jeg havde en polyp siddende og det var den der blødte og den lille havde det godt (vi så hjerteblink) 

Anmeld

6. marts 2013

wamse

Jeg blødte meget i uge 7 + 14-16, og har i dag en datter, på næsten 7 år

Ved mig kom der rigtig meget blod, så jeg var sikker på, at hun var væk, men det var hun jo så heldigvis ikke

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg ville ringe til lægen.. Da vi havde en MA blødte jeg ikke, men ingen symptomer :/

Jeg skal til lægen her 14:30 så må jeg se hvad han siger ..
Man bliver sendt videre til en scanning ikke?

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg blødte meget i uge 7 + 14-16, og har i dag en datter, på næsten 7 år

Ved mig kom der rigtig meget blod, så jeg var sikker på, at hun var væk, men det var hun jo så heldigvis ikke

Dejligt med en positiv melding håber så meget at alt er som det skal være. Kom du til scanning?

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg blødte omkring uge 7 og kom derfor til en scanning. Det viste sig at jeg havde en polyp siddende og det var den der blødte og den lille havde det godt (vi så hjerteblink) 

Hvor længe gik der fra du var hos lægen til du kom til scanning?

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Frkmtc skriver:

Jeg blødte også et par dage , og det resulterede i en spontan abort , havde smerter i maven , men ikke voldsomme , de startede først da jeg rigtige abortede..
Håber ikke det sker for dig !!
Blødning i graviditeten er meget normalt , men ring til lægen ..

Tak for svaret, jeg skal til lægen lidt senere i dag og så må vi jo se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.