Kan en askefarve tage orange hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

AnthonsMor

Three little steps skriver:

Mit hår er orange lige i øjeblikket.

Hvis jeg farver den med en 10.21 kan det så blive blond? (jeg har købt den hårfarve jeg har vedlagt billede af..)

Nogen erfaringer hvordan jeg får det blond fra dette stadie? helst uden afblegning 

Jeg har engang prøvet, at afblege mit hår nogle gange, og det blev ved med at være orange, så puttede vi askeblond i.......... mit hår blev godt nok aske, MEN det blev altså med blåt og grønt skær!

Så pas på! Det fik så en uge efter en tur mere med en aske også blev det pænt.. Men for satan jeg var grædefærdig da jeg havde blågrønt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Francisca

aarhus 

ja så kan jeg ikke engang hjælpe dig bor i københavn.

Men hvad er frisørens grundlag for de ikke vil rører dit hår?

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Martsbaby skriver:

Jeg har engang prøvet, at afblege mit hår nogle gange, og det blev ved med at være orange, så puttede vi askeblond i.......... mit hår blev godt nok aske, MEN det blev altså med blåt og grønt skær!

Så pas på! Det fik så en uge efter en tur mere med en aske også blev det pænt.. Men for satan jeg var grædefærdig da jeg havde blågrønt hår

puha kan jeg godt forstå!!! 

er vidst løbet ind i en væg 

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Francisca skriver:

ja så kan jeg ikke engang hjælpe dig bor i københavn.

Men hvad er frisørens grundlag for de ikke vil rører dit hår?

den ene sagde at det var fordi han skulle stå navn til og det med garanti bliver mere ødelagt. Den anden sagde at hun under ingen omstændigheder ville gøre afbleget hår blond   den tredje som gerne ville sagde at hun ikke kan garantere at håret blev blond, men det kostede altså rigtig meget alligevel 

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

den ene sagde at det var fordi han skulle stå navn til og det med garanti bliver mere ødelagt. Den anden sagde at hun under ingen omstændigheder ville gøre afbleget hår blond   den tredje som gerne ville sagde at hun ikke kan garantere at håret blev blond, men det kostede altså rigtig meget alligevel 

hvordan har dit hår det pt?

Er det elastik agtigt eller virker det stærkt?

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Francisca skriver:

hvordan har dit hår det pt?

Er det elastik agtigt eller virker det stærkt?

det er ikke elastik agtig endnu, bare virkelig tørt 

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

puha kan jeg godt forstå!!! 

er vidst løbet ind i en væg 

Men pas også på med mere afblegning.. Da jeg så ville farve mit hår igen efter, til en ny farve, var halvdelen af mit hår helt dødt.. Så fik tofarvet hår.. Det kostede lige 1500 ved frisøren at få rettet det op, for det skulle have en masse forskellige farver i for at kunne få en ensartet..

Det er en farlig ting med det skide afblegning

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Martsbaby skriver:

Men pas også på med mere afblegning.. Da jeg så ville farve mit hår igen efter, til en ny farve, var halvdelen af mit hår helt dødt.. Så fik tofarvet hår.. Det kostede lige 1500 ved frisøren at få rettet det op, for det skulle have en masse forskellige farver i for at kunne få en ensartet..

Det er en farlig ting med det skide afblegning

i know men ligner et spøgelse med mørkt hår, så det skal være lyst.. har afblegede det før men gav op, denne gang giver jeg ikke op.. er så tæt på det jeg vil have 

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

det er ikke elastik agtig endnu, bare virkelig tørt 

HUSK at bruge kur! også det bare at invistere i en ordenlig en og ikke fra brugsen

hvis dit hår ikke springer op når du reder det og det ikke giver efter sig ligesom en elastik når du river i det så burde det være OK!

du skal bare helst have det afrenset for at opnå det resultat du gerne vil have.

Anmeld

5. marts 2013

emsaroto

Min søster siger køb en meget lys farve, også en silvershampoo eller lillaskampoo  

Hun plejer at have styr på sådanne ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.