Kan en askefarve tage orange hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Francisca

Three little steps skriver:

var sort før.. Ehm bare så lys som mulig  

For ikke at få ødelagt dit hår så gå til frisør for det en hård omgang for håret at gå fra sort til blond. Evt istedet for at indfarve det i en 10,21 kan du få det afrenset også få en bombeblanding i som er mildere for håret da det er toningsfarver. Og dit hår er meget åbent efter sådan en afrensning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Pernille L

Francisca skriver:

Ja det skal afrenses inden. 

Er også selv frisør 

Det kommer helt an på hvordan man arbejder. 

Jeg afrenser meget sjælden.- da det er mega hårdt ved håret. 

Vi bruger ultraglitz eller sunglitz hos os. Havde hun været kunde hosug ville jeg have lagt reflekser fra det grundlag hun startede med og til slut. Det er en lang proces men jeg synes det giver det bedste resultat 

men vi er alle forskellige.. 

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Francisca skriver:

For ikke at få ødelagt dit hår så gå til frisør for det en hård omgang for håret at gå fra sort til blond. Evt istedet for at indfarve det i en 10,21 kan du få det afrenset også få en bombeblanding i som er mildere for håret da det er toningsfarver. Og dit hår er meget åbent efter sådan en afrensning. 

Har ikke råd til frisør .. men tager 10.21 ikke en lys gul? for efter jeg har brugt silver er den blevet en smule lysere.. Og så tænkte jeg at hvis jeg tog 10.21 og bagefter silvershampoo, så må den jo blive blondere, ik?

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

Pernille L skriver:

Det kommer helt an på hvordan man arbejder. 

Jeg afrenser meget sjælden.- da det er mega hårdt ved håret. 

Vi bruger ultraglitz eller sunglitz hos os. Havde hun været kunde hosug ville jeg have lagt reflekser fra det grundlag hun startede med og til slut. Det er en lang proces men jeg synes det giver det bedste resultat 

men vi er alle forskellige.. 

Ja men nu tager jeg udgangspunkt i det hår hun har nu. 

Hvis hun kom med helt sort hår ville jeg heller ikke afrense det. 

men det jo en helt anden snak

Anmeld

5. marts 2013

Pernille L

Francisca skriver:

Synes også du skal bestille tid ved en frisør.

så du ikke ødelægger dit hår helt.- det er en vild omgang du er ude i 

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Pernille L skriver:

Synes også du skal bestille tid ved en frisør.

så du ikke ødelægger dit hår helt.- det er en vild omgang du er ude i 

Min frisør vil ikke røre det, har været ved 3 frisøren.. 2 ville ikke, den 3 ville have 1400 for det?!?! 

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

Har ikke råd til frisør .. men tager 10.21 ikke en lys gul? for efter jeg har brugt silver er den blevet en smule lysere.. Og så tænkte jeg at hvis jeg tog 10.21 og bagefter silvershampoo, så må den jo blive blondere, ik?

Problemet er at du har farve i håret nu. Og farve kan ikke lysne farve. Så du nød til at få renset det farve ud du har i nu. Før du kan indfarve det igen i den lyse aske farve. 

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

Hvor i landet bor du?

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Francisca skriver:

Hvor i landet bor du?

aarhus 

Anmeld

5. marts 2013

Majbrit P

Francisca skriver:

Problemet er at du har farve i håret nu. Og farve kan ikke lysne farve. Så du nød til at få renset det farve ud du har i nu. Før du kan indfarve det igen i den lyse aske farve. 

kan godt se at det er doomed. giver jeg det en afblegning mere ryger lortet garanteret af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.