hheeeheeee, jeg kan lige se det for mig, en neger-dame med bare bryster og et lille lænde-klæde, stå der ude på sletterne, mellem elefanter og girafer, og forklare din mor hvorfor det er den lille hvide ting skriger, hvorfor den lille hvide ting prutter forkert osv....

Nej Maluccas baghovede er også flat, det ser underligt ud og jeg tænkte sådan skal hun ski da ikke se ud. MEN jeg spurgte min SP og hun sagde at nogen var født med et flat baghovede.... Men den hopper jeg IKKE på! Og efter vi gik i træninglejer med det der maveligning kan jeg se det er blevet bedre. Nu er det flade nærmest hoppet op der hvor man er flad. Så det skal nok blive bedre!
Jeg har også prøvet det der trick med at lejre med alt mulig under hende, og så møffede hun da bare ned i bunden af vuggen. Det var mens vi lå på NEO, og det så sjovt ud for det er jo de der klare vugger, og så lå hun med numsen ned mod kanten og benene stak lige op i vejret.
Buu gad heller ikke ligge på maven. Men jeg fandt ud af hvis jeg hjalp hende så gik det bedre. Her kommer opskriften lige.
1: Lægge hende på evt. puslebordet/spiseborde på maven med hovedet ud mod kanten.
2. Hjælp hende med at få armene ind under maven. bliv ved med at lægge dem ind under hende når de ryger ud.
3: Hold hende let på numsen
4: Sæt dig på hug, så I kan få øjenkontakt, snak med hende.
5: når hun bliver ked/gal tril hende om på ryggen igen.
6: Når hun bliver glad triller du hende tilbage på maven og sådan forsætter det.
Nu er vi kommet ned på gulvet, og så sætter jeg et spejl foran hende. og nu kan hun godt. Og ja i dag trillede hun rundt til ryggen selv.
Jeg vil sige at jeg faktisk tænkte at hun ALDRIG kom til at lære det, og min SP sagde at jeg BARE skulle gøre det 20-30 gange om dage. Men så meget har jeg faktisk IKKE gjort det. måske 5-7 gange om dagen til at starte med og så blev det mere og mere og længere og længere tid jo længere vi kom frem.
Det var bare min lille opskrift. Bon appetit