1. barn og hobby fotograf - skøn kombi ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

MorDk

Jane87 skriver:

Aii, tusinde tak alle sammen - sikke en velkomst til baby.dk. Fortalte lige min kæreste i går, jeg jeg nu havde oprettet en profil her istedet for på min-mave.dk for denne side virkede mere imødekommende og mere overskuelig. Og jeg er allerede nu utrolig glad for at meldt mig ind jeg glæder mig også til at følge jer Jeg sidder lige nu med bachelor - er bange for at denne side bliver 'den bedste' overspringshandling  

Og til Janne T., ja, det var godt nok pudsigt. Derudover hedder jeg faktisk Jane T, bare for at sætte prikken over i'et

Ha' en dejlig dag

Har brugt min-mave i mange år men har for nyligt slettet mig derinde da jeg ikke følte mig tilpas. Den side har ændret sig meget og ik til det bedre! Jeg er super glad for Baby.dk ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Babydrøm

Jane87 skriver:

Er det virkelig rigtigt at vi venter os?! Vi turde dårligt håbe på det i starten, men nu er det så småt begyndt at gå op for os begge

Vi elsker at tage billeder, så mon ikke jeg bliver "mishandlet" de næste 7 mdr af kæresten og at nogle af billederne bliver oploadet her 

På dette første billede er jeg i uge 9 og +4 cm om hoften samt +1,5 kg, men det er desværre kun mig selv der kan se det ;-)

Jeg glæder mig til at følge andres maver og til at se at der forhåbentligt kommer små vidundere ud i den anden ende 

Varme tanker fra Aarhus

Super flot billed Tillykke med spiren og velkommen til  

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

Wow for et billede ja må indrømme jeg ikke kan se noget mave, men jeg er sikker på du bliver så smuk gravid når maven bliver større

Stort tillykke med spiren, der venter en masse helt igennem fantastisk

Var du ny herinde? I så fald, velkommen til, håber du meget glæde af at være her, jeg har været her et par år efterhånden, og her er fyldt med søde og skønne kvinder og her er da også nogle søde fædre herinde

Anmeld

6. marts 2013

Betina&nicoline

Jane87 skriver:

Er det virkelig rigtigt at vi venter os?! Vi turde dårligt håbe på det i starten, men nu er det så småt begyndt at gå op for os begge

Vi elsker at tage billeder, så mon ikke jeg bliver "mishandlet" de næste 7 mdr af kæresten og at nogle af billederne bliver oploadet her 

På dette første billede er jeg i uge 9 og +4 cm om hoften samt +1,5 kg, men det er desværre kun mig selv der kan se det ;-)

Jeg glæder mig til at følge andres maver og til at se at der forhåbentligt kommer små vidundere ud i den anden ende 

Varme tanker fra Aarhus

Stort tillykke med din graviditet, og hold da op hvor holder du dig flot med figureren, er spændt på at følge din mave

Jeg har selv termin den 31. oktober, så vil helt sikkert følge dig og din mave

Anmeld

6. marts 2013

CamillaSoefelt

Jane87 skriver:

Varme tanker fra Aarhus

Hvor er du smuk;-)! Glæder mig til at følge din mave;0)!

Anmeld

7. marts 2013

Jane87

Tak for den varme velkomst alle sammen

Allerede nu kan jeg nemt fornemme, at her er masser af søde piger, og som endda er i samme bås som en selv (eller i hvert fald har været det) - det giver jo sådan en rar følelse! Det er ikke altid ens veninder, som ikke selv har børn, forstå at man nu er ved at tage hul på et nyt og stort kapitel eller gider følge med i at ens lille baby nu er 3,4 cm stor, hvilket man jo selvfølgelig godt forstå Men til gengæld, ligesom dig Maja84, så er de som allerede har børn utrolig gode til at spørge ind og til at fortælle hvor fantastisk dette nye kapittel bliver - både med sine gode og dårlige dage

Og igen, tusinde tak for de fine ord - nu glæder jeg mig helt til at dele flere mavebilleder med jer ;-)

Ha' en dejlig forårs dag alle sammen 

Anmeld

7. marts 2013

hautecouture

Først: KÆMPE stort tillykke med spiren i maven, det er jo så fantastisk 

Dernæst: velkommen til baby.dk, glæder mig til at følge din graviditet og håber ikke du lider alt for meget med symptomerne her i 1. trimester  Super flot billede af en smuk dame, glæder mig til at se flere. Alt det bedste.

Anmeld

9. marts 2013

Muhmi

Ja se, der glæder man sig jo til at se flere billeder hvis det er sådan nogle det bliver! Sikke dog et dejligt smil du har og du bliver jo bare SÅ smuk med stor mave på!

Velkommen til baby.dk 

Håber du vil føle dig hjemme  

Anmeld

9. marts 2013

esioul

Jane87 skriver:

Varme tanker fra Aarhus

Hvor er du fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.