1. barn og hobby fotograf - skøn kombi ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.148 visninger
18 svar
29 synes godt om
5. marts 2013

Jane87

Er det virkelig rigtigt at vi venter os?! Vi turde dårligt håbe på det i starten, men nu er det så småt begyndt at gå op for os begge

Vi elsker at tage billeder, så mon ikke jeg bliver "mishandlet" de næste 7 mdr af kæresten og at nogle af billederne bliver oploadet her 

På dette første billede er jeg i uge 9 og +4 cm om hoften samt +1,5 kg, men det er desværre kun mig selv der kan se det ;-)

Jeg glæder mig til at følge andres maver og til at se at der forhåbentligt kommer små vidundere ud i den anden ende 

Varme tanker fra Aarhus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Kamulla

Hvor er du smuk og et skønt billede 

Anmeld

5. marts 2013

TbCp

Hvor er du smuk!
Glæder mig til at følge den voksende mave!

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

Jane87 skriver:

Er det virkelig rigtigt at vi venter os?! Vi turde dårligt håbe på det i starten, men nu er det så småt begyndt at gå op for os begge

Vi elsker at tage billeder, så mon ikke jeg bliver "mishandlet" de næste 7 mdr af kæresten og at nogle af billederne bliver oploadet her 

På dette første billede er jeg i uge 9 og +4 cm om hoften samt +1,5 kg, men det er desværre kun mig selv der kan se det ;-)

Jeg glæder mig til at følge andres maver og til at se at der forhåbentligt kommer små vidundere ud i den anden ende 

Varme tanker fra Aarhus

Super godt billede!

Ej jeg glæder mig til at følge dine mavebilleder, hvis det er den der standard i holder hele vejen igennem 

Stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld

5. marts 2013

AlberteSophie

TILLYKKE 

Glæder mig til at følge maven (:

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

Jane87 skriver:

Varme tanker fra Aarhus

Hold op du er smuk!

Og så måtte jeg lige fnise, efter at have læst din profil.. Du har termin 1. oktober, din kæreste hedder Lars, og du bor i Aarhus N.

Jeg havde termin 2. oktober med vores datter, min kæreste hedder Lars, og vi bor i Aarhus N. Haha :-)

Anmeld

6. marts 2013

Jane87

Aii, tusinde tak alle sammen - sikke en velkomst til baby.dk. Fortalte lige min kæreste i går, jeg jeg nu havde oprettet en profil her istedet for på min-mave.dk for denne side virkede mere imødekommende og mere overskuelig. Og jeg er allerede nu utrolig glad for at meldt mig ind jeg glæder mig også til at følge jer Jeg sidder lige nu med bachelor - er bange for at denne side bliver 'den bedste' overspringshandling  

Og til Janne T., ja, det var godt nok pudsigt. Derudover hedder jeg faktisk Jane T, bare for at sætte prikken over i'et

Ha' en dejlig dag

Anmeld

6. marts 2013

maria_wlt

Baby.dk er simpelthen den BEDSTE side at være på når man venter sig 

STORT tillykke med maven og så håber jeg at du får gavn af siden 

Anmeld

6. marts 2013

Guldet

Velkommen til og stort Tillykke med det lille spir i maven

- og hvor er du bare smuk

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

Jane87 skriver:

Varme tanker fra Aarhus

Super flot billede - og stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.