Helt enkelt - mad med 5 ingredienser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Det er da helt sikkert også meget nemmere at følge en enkelt opskrift med enkelte ingredienser fremfor en meget mange. Jeg synes ikke det er besværligt at følge en lang ingrediens-liste, men synes ofte det er dyrt, fordi man ikke har halvdelen af det i køkkenet.

Jeg har dog det sidste lange stykke tid sørget for at få samtlige krydderier i mit krydderiskab, fordi det er altid det jeg står og mangler eller skal købe når jeg finder en ny opskrift

Som regel står jeg kun af ved lange opskrifter både ved ingredienser og forberedelse hvis det drejer sig om kager og desserter!

Håber du vinder bogen!

Det væreste er, hvis man først skal finde ud af, hvor det skal købes... Så bliver det næsten for smart

Er du forresten klar til weekenden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det væreste er, hvis man først skal finde ud af, hvor det skal købes... Så bliver det næsten for smart

Er du forresten klar til weekenden? 

Ja, noget hvor man skal finde ud af hvordan ingrediensen udtales, for derefter at finde ud af hvad det er og SÅ til delen hvor man skal lede hele byen efter for at finde det

Altså jeg er klar, men har ikke handlet ind eller noget endnu - gør jeg først i morgen. Tror det bliver sjovt

Har du Villads næste weekend eller er det din friweekend?

Anmeld

7. marts 2013

Sabsy

Er der intet kød?!

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, noget hvor man skal finde ud af hvordan ingrediensen udtales, for derefter at finde ud af hvad det er og SÅ til delen hvor man skal lede hele byen efter for at finde det

Altså jeg er klar, men har ikke handlet ind eller noget endnu - gør jeg først i morgen. Tror det bliver sjovt

Har du Villads næste weekend eller er det din friweekend?

Så længe planlægningen er på plads, så skal det nok kører smurt Hvilket tema er du endt med?

Nej der er Villads hos sin far. Jeg har planer om at tage hjem til familien en tur de dage, hvor jeg har ham så næste uge er ikke en god uge, hvis vi skal ses med børn - hvis det er det du tænker på

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Sabsy skriver:

Er der intet kød?!

Jo jo der er kød i alle retter, sådan har jeg i hvert fald forstået det

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Så længe planlægningen er på plads, så skal det nok kører smurt Hvilket tema er du endt med?

Nej der er Villads hos sin far. Jeg har planer om at tage hjem til familien en tur de dage, hvor jeg har ham så næste uge er ikke en god uge, hvis vi skal ses med børn - hvis det er det du tænker på

Det er blevet til SATC Pyjamas Party og tror det bliver rigtig godt

Jo, det var det jeg tænkte - jeg skal nemlig være alene med Alberte fra Fredag eftermiddag til Lørdag aften. Men vi finder da bare en anden dag. Det må passe en på et tidspunkt!

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Det er blevet til SATC Pyjamas Party og tror det bliver rigtig godt

Jo, det var det jeg tænkte - jeg skal nemlig være alene med Alberte fra Fredag eftermiddag til Lørdag aften. Men vi finder da bare en anden dag. Det må passe en på et tidspunkt!

Det bliver godt 

Ja det må da passe en dag. Ellers rigtig typisk, nu hvor du skal være alene med Alberte

Vi må satse på godt vejr en dag, så vi skal tage i zoo

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det bliver godt 

Ja det må da passe en dag. Ellers rigtig typisk, nu hvor du skal være alene med Alberte

Vi må satse på godt vejr en dag, så vi skal tage i zoo

Ja og man kan sige at jo længere vi kommer hen, jo bedre vejr  Og ellers så må vi tage en "date" uden børn!

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja og man kan sige at jo længere vi kommer hen, jo bedre vejr  Og ellers så må vi tage en "date" uden børn!

Det er en aftale 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.