Helt enkelt - mad med 5 ingredienser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
18 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

Mamalou

Helt enkelt - mad med 5 ingredienser af Claus kyster, er der nogen der har denne kogebog? Og kan den anbefales?

Jeg er nemlig lidt fristet til at købe den, men vil lige høre om den er pengene værd

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Mamalou

Slet ingen? 

Anmeld

5. marts 2013

LSM

Mamalou skriver:

Helt enkelt - mad med 5 ingredienser af Claus kyster, er der nogen der har denne kogebog? Og kan den anbefales?

Jeg er nemlig lidt fristet til at købe den, men vil lige høre om den er pengene værd

Vh. Louise

Kender den desværre ikke
Men den lyder da meget interessant

kunne da også godt finde på at købe den hvis nogle giver den god feedback

Anmeld

6. marts 2013

Mamalou

LSM skriver:

Kender den desværre ikke
Men den lyder da meget interessant

kunne da også godt finde på at købe den hvis nogle giver den god feedback

Jeg synes det lyder til at være et godt koncept, men der er vist ingen, der kender til den herinde. Den er også forholdsvis ny.

Jeg tror jeg køber den. Så kan du få feedback af mig

Anmeld

6. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Jeg kender den ikke - heller ikke kokken, men jeg blev lige lidt nysgerrig så jeg tænker om det er en hel bog kun om 5 enkelte ingredienser eller er der kun 5 ingredienser i hver ret - men forskellige fra ret til ret?

Anmeld

6. marts 2013

LSM

Mamalou skriver:

Jeg synes det lyder til at være et godt koncept, men der er vist ingen, der kender til den herinde. Den er også forholdsvis ny.

Jeg tror jeg køber den. Så kan du få feedback af mig

Det vil jeg glæde mig til

Anmeld

6. marts 2013

Pikku Myy

http://politiken.dk/mad/tema/ECE1577420/faa-maksimal-smag-med-et-minimum-af-ingredienser/

-nederst i artiklen er der links til 3 opskrifter.

Jeg har ikke selv "prøvet" kogebogen, men jeg kan ret godt lide idéen

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Jeg kender den ikke - heller ikke kokken, men jeg blev lige lidt nysgerrig så jeg tænker om det er en hel bog kun om 5 enkelte ingredienser eller er der kun 5 ingredienser i hver ret - men forskellige fra ret til ret?

Jeg tror det er fem ingredienser i hver ret Det er lige mig. Jeg kan godt "opgive" en opskrift, hvis der er en meterlang liste med ingredienser jeg skal have handlet. Jeg har deltaget i en konkurrencen hvor man kan vide den, og hvis ikke jeg har held med det, så køber jeg den selv

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Pikku Myy skriver:

http://politiken.dk/mad/tema/ECE1577420/faa-maksimal-smag-med-et-minimum-af-ingredienser/

-nederst i artiklen er der links til 3 opskrifter.

Jeg har ikke selv "prøvet" kogebogen, men jeg kan ret godt lide idéen

Tak for det! 

Hvis man ser på basisvarerne, så er det normalvis noget man har i huset. Jeg forestille mig, at det kan være en tidsbesparende og økonomisk fordel ved at lave mad efter kogebogen

Må prøve en af opskrifterne i weekenden

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Jeg tror det er fem ingredienser i hver ret Det er lige mig. Jeg kan godt "opgive" en opskrift, hvis der er en meterlang liste med ingredienser jeg skal have handlet. Jeg har deltaget i en konkurrencen hvor man kan vide den, og hvis ikke jeg har held med det, så køber jeg den selv

Det er da helt sikkert også meget nemmere at følge en enkelt opskrift med enkelte ingredienser fremfor en meget mange. Jeg synes ikke det er besværligt at følge en lang ingrediens-liste, men synes ofte det er dyrt, fordi man ikke har halvdelen af det i køkkenet.

Jeg har dog det sidste lange stykke tid sørget for at få samtlige krydderier i mit krydderiskab, fordi det er altid det jeg står og mangler eller skal købe når jeg finder en ny opskrift

Som regel står jeg kun af ved lange opskrifter både ved ingredienser og forberedelse hvis det drejer sig om kager og desserter!

Håber du vinder bogen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.