Jeg er skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

Dianabk

Føler jeg er ved at drive min kæreste til vanvid - taler hele tiden om børn/baby og prøver at planlægge den næste tid for os ( vi er begge typer som skal have alt planlagt ).
Har et par få veninder som jeg har fortalt om vores lille projekt herhjemme, men vil jo heller ikke drive dem til vanvid ved at tale om det hele tiden. Og tager tit mig selv i at tale om børn/baby.
På jobbet syntes jeg ikke jeg bør tale om det - det er forholdvis nyt og er ansat som mellem leder.......

Puha glæder mig til vi bliver gravide og jeg forhåbentlig slapper lidt af.

Ville ikke noget med indlægget - er bare lidt frustreret over mig selv.

God dag til jer alle, håber i nyder vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Mamalou

Det er det gode ved baby.dk: her kan man tale allllttttt det man vil og projektbaby, og der er altid nogen der vil lytte

Vh. Louise

Anmeld

8. marts 2013

Miss-86

Jeg kender det alt for godt!

Jeg har så været så dum at fortælle mine veninder at min kæreste ville PB og ja, så ville han ikke når vi kom til datoen.. Sååe, nu er jeg stoppet med at snakke om det..
Ville os helst have det skulle være en overraskelse for vores omgangskreds, så forstår dig.

Men BABY.DK er SUPER

Anmeld

8. marts 2013

Dianabk

Miss-86 skriver:

Jeg kender det alt for godt!

Jeg har så været så dum at fortælle mine veninder at min kæreste ville PB og ja, så ville han ikke når vi kom til datoen.. Sååe, nu er jeg stoppet med at snakke om det..
Ville os helst have det skulle være en overraskelse for vores omgangskreds, så forstår dig.

Men BABY.DK er SUPER

Ej hvor øv. Hvad er det der gør at han ikke ville alligevel? Jeg har været skruk en del år nu, men det er også på det sidste at min først er blvet lidt interesseret i at få børn. Men det har været diskuteret i mange år om hvorvidt hvor gamle vi burde være når vi skulle gå igang.

Anmeld

9. marts 2013

Miss-86

Dianabk skriver:

Ej hvor øv. Hvad er det der gør at han ikke ville alligevel? Jeg har været skruk en del år nu, men det er også på det sidste at min først er blvet lidt interesseret i at få børn. Men det har været diskuteret i mange år om hvorvidt hvor gamle vi burde være når vi skulle gå igang.

Årh, jamen han føler sig simpelthen ikke klar :/ Desværre.

Ja, jeg er på mit nr. 2 år nu med skrukhed .. Puuha, det er ikke såå sjovt.

Vi har snakket om at han skulle tænke MEGET over om ikke vi skulle gå igang efter min sidste HPV-vaccine i næste måned.. Han lyder lidt åben overfor det, men lad os nu se.
Vi har IHVERTFALD alderen til børn. Synes personligt at det er ved og være for sent at vi går i gang, når vi en dag gør det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.