hjælp til at få fødslen igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

LSM

Janne T. skriver:

Det tror jeg, for i følge overtroen skal man spise 7 hele ananas i streg for det skulle have en effekt

Eller også var det en heldig ananas jeg havde fået fat i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

LSM

Luna l skriver:

Det skal afprøves også må vi se om der sker noget her det næste døgn om ikke andet smager det godt

Lige præcis så man kan lige så godt give det forsøget

Anmeld

4. marts 2013

L83

Luna l skriver:

En ananas, det har jeg aldrig hørt, men det skal da prøves, har en til at ligge i køleskabet tak

Man skal spise 7 friske ananas før det skulle hjælpe hehe

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

L83 skriver:

Man skal spise 7 friske ananas før det skulle hjælpe hehe

7 holder jeg nok ikke til men nu prøver jeg med en også må vi se om der er effekt om ikke andet for jeg vitaminer ud af det, edet kan også være det ikke har effekt, men så er det prøvet 

Anmeld

5. marts 2013

Sahara82

Luna l skriver:

Og vi som troede at vi ikke gik tiden ud og se os nu, nu er vi over tid, nu vil de bare ikke ud

Jeg har fået en tid til igansættelse d. 12, så er begyndt at tælle dagene, men håber på at den kommer af sig selv inden.

Hvad med dig har du en tid til igangsættelse?

Hehe ja, kan godt huske vi ikke troede vi gik tiden ud. Men jo jo, så absolut og mere til!

Skal ringe på torsdag og få tid hvis der ikke er sket noget inden. Hvis ikke, så skal jeg til scanning og lægesamtale d 11 og sættes i gang d 12. Præcis ligesom dig. Men okay, en uge endnu. Det er vi bare nød til at holde til!

Gad dog godt at gå i gang selv i stedet for at blive sat i gang. Har også konstante tegn på at jeg er i gang, men det bliver bare aldrig til mere. Sk... irriterende!

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Luna l skriver:

Puha ja så ramte jeg den magiske dato i lørdags 40+0 og er idag 40+2, men men der er ikke sket noget endnu, vildt frustrende bare at gå og vente og vente uden at der sker noget som helst.

alle gamle husmoderråd er afprøvet, men uden held, den lille vil bare ikke ud og jeg vil bare gerne der snart sker noget, men føler ikke rigtigt at der er optræk til noget.

nogen der har nogle gode råd til at få fødslen igang?

Min jordemoder-veninde siger at sex kan have en virkning. Men det er måske ikke lige det man tænker på som højgravid

Jeg gik selv 10 dage over tid, så jeg ved hvordan det føles...

Du får tonsevis af ve-støv fra mig. Hep hep hep

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.