hjælp til at få fødslen igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
15 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

Luna l

Puha ja så ramte jeg den magiske dato i lørdags 40+0 og er idag 40+2, men men der er ikke sket noget endnu, vildt frustrende bare at gå og vente og vente uden at der sker noget som helst.

alle gamle husmoderråd er afprøvet, men uden held, den lille vil bare ikke ud og jeg vil bare gerne der snart sker noget, men føler ikke rigtigt at der er optræk til noget.

nogen der har nogle gode råd til at få fødslen igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Sahara82

Luna l skriver:

Puha ja så ramte jeg den magiske dato i lørdags 40+0 og er idag 40+2, men men der er ikke sket noget endnu, vildt frustrende bare at gå og vente og vente uden at der sker noget som helst.

alle gamle husmoderråd er afprøvet, men uden held, den lille vil bare ikke ud og jeg vil bare gerne der snart sker noget, men føler ikke rigtigt at der er optræk til noget.

Åh er i præcis samme situation som dig. 40+0 i lørdags og derfor 40+2 idag. Desværre ligger jeg ikke inde med nogle særligt gode råd. Har lige gået en laaang tur med hunden, men tror ikke det har hjulpet en s...

Men hvis du finder noget der virker så del gerne

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Der er desværre ikke nogen af de der gamle husmorråd der dur en dyt! Det eneste der virker er vedrop på sygehuset eller at få taget fostervandet..

Har en veninde der prøvede alt af inden hun fødte, og hun gik 10 dage over tid..

Men jeg tager også gerne imod hvis nogen finder mirakelkuren Har termin torsdag

Anmeld

4. marts 2013

LSM

Luna l skriver:

Spis en ananas

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

LSM skriver:

Spis en ananas

En ananas, det har jeg aldrig hørt, men det skal da prøves, har en til at ligge i køleskabet tak

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

smsh skriver:

Åh er i præcis samme situation som dig. 40+0 i lørdags og derfor 40+2 idag. Desværre ligger jeg ikke inde med nogle særligt gode råd. Har lige gået en laaang tur med hunden, men tror ikke det har hjulpet en s...

Men hvis du finder noget der virker så del gerne

Og vi som troede at vi ikke gik tiden ud og se os nu, nu er vi over tid, nu vil de bare ikke ud

Jeg har fået en tid til igansættelse d. 12, så er begyndt at tælle dagene, men håber på at den kommer af sig selv inden.

Hvad med dig har du en tid til igangsættelse?

Anmeld

4. marts 2013

LSM

Luna l skriver:

En ananas, det har jeg aldrig hørt, men det skal da prøves, har en til at ligge i køleskabet tak

Hehe jeg var selv meget utålmodig i slutningen af min graviditet, så jeg søgte og søgte på nettet, omkring hvad der kunne sætte fødslen igang, fandt så det med ananas og spiste ½ om eftermiddagen, mine veer startede ved 2 tiden om natten og jeg fødte den efterfølgende nat kl 01.04 Jeg var 39+4 da jeg fødte som førstegangs

Har måske bare været tilfældigt men synes alligevel det er lidt sjovt

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

Kan godt forstå du er utålmodig... MEN baby kommer når baby kommer .... Sørg for at bruge tiden på at gøre noget for DIG ♥

Anmeld

4. marts 2013

StudPsyk

LSM skriver:

Hehe jeg var selv meget utålmodig i slutningen af min graviditet, så jeg søgte og søgte på nettet, omkring hvad der kunne sætte fødslen igang, fandt så det med ananas og spiste ½ om eftermiddagen, mine veer startede ved 2 tiden om natten og jeg fødte den efterfølgende nat kl 01.04 Jeg var 39+4 da jeg fødte som førstegangs

Det tror jeg, for i følge overtroen skal man spise 7 hele ananas i streg for det skulle have en effekt

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

LSM skriver:

Det skal afprøves også må vi se om der sker noget her det næste døgn om ikke andet smager det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.