Gravid / dagpene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak for svaret

jeg blev sygemeldt af min læge og siden har jeg vært meget igennem pga det mobning har også tænkt mig at vente til efter barsel men ved ikke om jeg kan træk sygemelding så lang tid da mit arbejdsplads er meget efter mig at jeg vender hurtigst mulig tilbage. 

Øv en træls situation!

Hvis du selv siger op, kommer du i karantæne, mener det er i tre uger!

Da jeg gik ned med stress, var jeg sygemeldt i næsten 6 måneder! Og det var ikke grundet mobning, som jeg tænker er noge anderledes, end det, jeg var igennem!

Din arbejdsplads kan rykke så meget i dig, som de lyster, hvis din læge ikke mener, at du er rask, så kan de ikke gøre noget! Hvis de vil have dig hurtigt tilbage, så må de jo sørge for, at der er et ordentligt arbejdsmiljø på arbejdspladsen!

Jeg synes du skal snakke med din læge om, hvilke muligheder du har og hvad han/hun tænker i forhold til sygemelding! Måske det kan give dig lidt ro, at du ikke bliver sendt på job, før du er rask og frisk til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Tak for svaret

jeg blev sygemeldt af min læge og siden har jeg vært meget igennem pga det mobning har også tænkt mig at vente til efter barsel men ved ikke om jeg kan træk sygemelding så lang tid da mit arbejdsplads er meget efter mig at jeg vender hurtigst mulig tilbage. 

Arbejdspladsen har ingen indflydelse på, hvornår du vender tilbage. Det er udelukkende en beslutning din læge tager efter en snak med det - og jeg ville da klart tage en snak med lægen, om hvordan du har det både på arbejdet og ellers..

Siger du op ryger du i karantæne - er du gift får du ingen penge fra kommunen.. Bliv og få eventuelt en længere sygemelding og så tag dig af det, efter din fødsel osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.