Anonym skriver:
jeg er på jagt efter en kanin bur, men synes bare de er en del dyre.. jeg vil gerne have sådan en bur med sådan en slags skubbe i bunden som kan trækkes ud når der skal rengørres ved kaninen eller er det sådan en der kan trækkes ud ved de fleste bure.... men ved ikke om man kan få sådan en der os er ben på.. så den kommer op i en god højde....
der er os en anden bur den har noget mere plads ogsynes bare den ser ud til med meget plads.... det kan gost være der kun skal være en kanin derinde, men det kan jo være på et tidpunkt at der skal være 2... det er jo os ligesom buret er delt op det synes jeg er fantastisk... men den er self os noget dyre tror jeg...
det er lidt øv at jeg ikke kan finde nogen brugte til billige penge... eller om man skal købe et bur der trænger et en omgang maling... 
det skal være et udendørsbur. da vi ikke må indebær husdyr indefor
min tøz skal ha en bitte kaninunge heelt sikkert:
til jer med kanin/kniner hvor meget bruger i på foder såådan cirka..
hvor tit rengørrer i duret...,,
en kanin skal da ikke til dyrlæge mv. med mindre den kommer til at fejle noget vel??
Mine kaninger stod udenfor året rundt, og de tog ikke skade af det. De får jo mere pels om vinteren og når de er vant til at stå udenfor, så vænner de sig til det. Jeg har i hvert fald aldrig læst at de helst skulle stå indenfor om vinteren, for så havde jeg selvfølgelig ikke ladet dem stå ude.
dog gjorde jeg det om vinteren, at jeg lagde et stort stykke plastic over buret, oppefra og lidt ned af siderne. Bare sådan at der ikke kunne komme nedbør direkte ned. Der var nemlig også løbegård i vores, og der var kun netlåg lige der, så derfor.
Jeg ved slet ikke hvor meget sådan nogle bure koster, for min far byggede vores selv og det holdt i alle 15 år. Jeg tror såmænd det første billede ville være fint nok, hvis bare de også for mulighed for at komme på græs, for det kan de godt lide.
Min første tanke på det billede som havde løbegård med, var også at der ikke så ud til at være net i bunden, og det skal der altså være. For som en anden skriver, enten kan de selv grave sig ud, eller også kan et andet dyr grave sig ind. Jeg erindrer ikke at vi var til dyrlæge med dem, medmindre det var fordi der var noget galt.
Jeg kan desværre ikke huske hvor meget vi brugte på mad, hø, halm, savsmuld osv. for det er ved at være nogle år siden, og det var jo egentlig bare mine forældre der købte det.
Jeg gjorde rent i buret en gang om ugen. Nå, håber det sådan cirka var det meste jeg fik svaret på. Kan godt se tråden er en måneds tid gammel, men nu ville jeg lige skrive alligevel, nu den var kommet op igen.
God fornøjelse med kaninen.