kaninhus..m,v. hvad skal jeg vælge. (Link mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.576 visninger
13 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg er på jagt efter en kanin bur, men synes bare de er en del dyre.. jeg vil gerne have sådan en bur med sådan en slags skubbe i bunden som kan trækkes ud når der skal rengørres ved kaninen eller er det sådan en der kan trækkes ud ved de fleste bure....  men ved ikke om man kan få sådan en der os er ben på.. så den kommer op i en god højde....

der er os en anden bur den har noget mere plads ogsynes bare den ser ud til med meget plads.... det kan gost være der kun skal være en kanin derinde, men det kan jo være på et tidpunkt at der skal være 2... det er jo os ligesom buret er delt op det synes jeg er fantastisk... men den er self os noget dyre tror jeg...

det er lidt øv at jeg ikke kan finde nogen brugte til billige penge... eller om man skal købe et bur der trænger et en omgang maling...

det skal være et udendørsbur. da vi ikke må indebær husdyr indefor

min tøz skal ha en bitte kaninunge heelt sikkert:

til jer med kanin/kniner hvor meget bruger i på foder såådan cirka..

hvor tit rengørrer i duret...,,

en kanin skal da ikke til dyrlæge mv. med mindre den kommer til at fejle noget vel?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Mumto3

Vi har købt vores over nettet Fratyskland.selv med fragt var det billigere end at købe i Danmark.

Anmeld

4. marts 2013

Lone Jakobsen

jeg ville klart vælge den nederste...... men men men de holder desværre ikke altid lige godt.

jeg har nemlig købt en næsten mange til, og den holdt under et år. den rådner simpelthen op pga. alt det vand der trækker ned i træet. (vores stod ude i al slags vejr)

du skal også være opmærksom på at der ikke er net i bunden af det nederste bur, og det gør at kaninen kan grave sig ud. du skal derfor enten selv sætte noget net under, eller være meget opmærksom på din kanin når den er nede.

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

jeg ville klart vælge den nederste...... men men men de holder desværre ikke altid lige godt.

jeg har nemlig købt en næsten mange til, og den holdt under et år. den rådner simpelthen op pga. alt det vand der trækker ned i træet. (vores stod ude i al slags vejr)

du skal også være opmærksom på at der ikke er net i bunden af det nederste bur, og det gør at kaninen kan grave sig ud. du skal derfor enten selv sætte noget net under, eller være meget opmærksom på din kanin når den er nede.

tak for du siger det med der med net til buret. det var jeg ikke klar over, for troede det er som pæå billedet...

det er andet træ end den første billede:

så tænker jeg bare hvad er bedst for mig at købe.?

vi har været ude ved en dyrhandler og han havde dsv kun en kaninbur. og det var ikke rigtig noget.. og han fortalte at kaniner godt må være udenfor hele året       .. ved godt du ikke nævner noget om det, men   

(jeg har bare hørt fra andre at det er bedst for en kanin at være inden i et sku eller lig. når der er koldt!)

tror du det første billede aaf buret er bedst

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg havde ellers overvejet den lidt...! men den er self noget dyrt tror jeg måske...  men det er jo lige det må jeg overveje

Anmeld

4. marts 2013

Lilott

I harald nyborg har de nogle fine bure som ikke er så dyre.

Til mine kaniner har jeg et ligesom det nederste, men har lagt en træplade i bunden så de ikke graver sig ud. Men skulle de have nye bure ville jeg købe et på ben (:

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

okay... så det vil anbefale at jeg evt skal købe en kaninbur med ben på. (altså det øverste billede)

jeg vil prøve at kigge på harld nyborgs netavis da butikken ligger langt herfra hvor jeg bor.. men hvis det skulle være  man skulle købe et derfra kunne man jo evt få det sendt...  er der enligt ellers andre bure som dem her eller i en anden stil.... i kunne anbefalde evt

Anmeld

4. marts 2013

jydeinden

hvis du kender en tømrer så vil jeg klart anbefale at få et bygget.. men ellers ville jeg uden tvivl vælge det nederste af de to, og om muligt måske endda et der er større endnu, for jeg synes mange af de der købebure er meget små

altså jeg tænker hvordan jeg selv ville have det hvis jeg skulle bo i sådan et hjem det meste af mit liv og hvis ikke jeg selv ville bo der, ja så skulle min kanin heller ikke

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

helt klart vil jeg meget gerne have fat i et stort lukket bur , men de er bare utrolig dyre der jeg har kiggede. og det har jeg ikke råd til ( hvis man skal have bygget et så skal man vel nok være lidt ops på hvilke træ der bruges der til osv ikæ?

jeg synes bare den bur med ben på den virker til at være lille....

Anmeld

4. marts 2013

C-Dog

Vores kanin havde det på nederste billede og så med et græsningsbur til så den kunne strække benene - gnaverbure er nemmelig meget små. Vi købte beggedele i haralnyborg. Go kvalitet- det står ude hele året på 4 år og fejler intet.

Dog vil jeg lige sige at man ikke må have to kaniner sammen, de dominere hinanden og mistrives. Kaniner er kolinidyr- dvs hvis du skal have flere sammen skal du have så meget plads at de kan bygge hver sin hule langt væk fra hinanden- og det kan de ikke i et bur. Kaniner er ikke et flokdyr- de trives alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.