Tvillingegravid facebookgruppe --> Deltag her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Heidi B

Malene84 skriver:

hey Heidi, måske vi skulle starte vores egen - altså os der har fået børnene ud  tror ikke vi er ønsket i en gravitetsgruppe

Ja det kunne være en ide, der er jo flere med større tvillinger...

Hvordan går det med jer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Malene84

Heidi B skriver:

Ja det kunne være en ide, der er jo flere med større tvillinger...

Hvordan går det med jer???

Skal jeg lave en gruppe?

Det går stille og roligt - drengene er startet i børnehave og fylder 3år og 14 dage *GISP* 

Anmeld

19. april 2013

Heidi B

Malene84 skriver:

Skal jeg lave en gruppe?

Det går stille og roligt - drengene er startet i børnehave og fylder 3år og 14 dage *GISP* 

Måske en opdatering af profil billedet ville være på sin plads???

Det kunne du jo godt, spørgsmålet er hvor mange der gider, udover os to og så nok også Tine.. Men så er vi da en lille hyggelig gruppe...

Syens også springet til børnehave var stort, men det er ingen ting i forhold til springet til SFO og skole... Uhhh de bliver så store

Anmeld

1. september 2013

Diana2013

Viventerjer skriver:

Har glemt og skrive herinde, men istedet skrevet til Heidi

Men ja, vi har valgt at holde den til gravide der har termin i 13/14

Knus

Er det kun for tvillinger?

Anmeld

2. september 2013

Viventerjer

Diana2013 skriver:

Er det kun for tvillinger?

Jep, for kvinder der har født tvillinger, eller venter tvillinger 2013

Anmeld

10. november 2013

et-ønske

Viventerjer skriver:

Hej

Jeg har oprettet en tvillingegravid facebook gruppe og vi er pt. 9 medlemmer.. Den er rigtig rar at, have når man har spørgsmål, og vi er 9 meget forskellige steder i vore graviditet.. Så der er helt nygravide, og tvillingegravide uge 20+

Gruppen er hemmelig, så vi du deltage så send en besked til mig herinde, med dit fulde navn på facebook, og gerne lige en beskrivelse af dit profilbilled, så tilføjer jeg dig gruppen

Knus

Kan man stadig komme med i denne gruppe??

Anmeld

12. november 2013

Rikke2404

et-ønske skriver:

Kan man stadig komme med i denne gruppe??

Vil jeg også gerne vide!

Anmeld

17. marts 2014

tvillinger på vej

Viventerjer skriver:

Hej

Jeg har oprettet en tvillingegravid facebook gruppe og vi er pt. 9 medlemmer.. Den er rigtig rar at, have når man har spørgsmål, og vi er 9 meget forskellige steder i vore graviditet.. Så der er helt nygravide, og tvillingegravide uge 20+

Gruppen er hemmelig, så vi du deltage så send en besked til mig herinde, med dit fulde navn på facebook, og gerne lige en beskrivelse af dit profilbilled, så tilføjer jeg dig gruppen

Knus

Hej jeg vil også meget gerne være med i gruppen på facebook ��

Anmeld

17. marts 2014

Miss Church

Gruppen som Viventerjer skriver om, er lukket for flere medlemmer og er kun for tvillingemødre som fødte i 2013. Vi valgte at lukke den, da vi vurderede at den blev for stor og upersonlig. 

Men kan kun anbefale andre at lave en lignende gruppe! Vi har SÅ stor glæde af den!

Anmeld

10. april 2014

Anja P.

Hej

Knus

Hej

Er det for sent at være med?Jeg fik tvillinger december 2013 - og savner andre tvillingemødre at snakke med

kh.

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.