Tvillingegravid facebookgruppe --> Deltag her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.394 visninger
20 svar
6 synes godt om
4. marts 2013

Viventerjer

Hej

Jeg har oprettet en tvillingegravid facebook gruppe og vi er pt. 9 medlemmer.. Den er rigtig rar at, have når man har spørgsmål, og vi er 9 meget forskellige steder i vore graviditet.. Så der er helt nygravide, og tvillingegravide uge 20+

Gruppen er hemmelig, så vi du deltage så send en besked til mig herinde, med dit fulde navn på facebook, og gerne lige en beskrivelse af dit profilbilled, så tilføjer jeg dig gruppen

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Miss Church

Viventerjer skriver:

Hej

Jeg har oprettet en tvillingegravid facebook gruppe og vi er pt. 9 medlemmer.. Den er rigtig rar at, have når man har spørgsmål, og vi er 9 meget forskellige steder i vore graviditet.. Så der er helt nygravide, og tvillingegravide uge 20+

Gruppen er hemmelig, så vi du deltage så send en besked til mig herinde, med dit fulde navn på facebook, og gerne lige en beskrivelse af dit profilbilled, så tilføjer jeg dig gruppen

Knus

Jeg vil gerne være med  

Sender dig lige en pb 

Anmeld

4. marts 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

Jeg vil gerne være med  

Sender dig lige en pb 

Perfekt

Anmeld

4. marts 2013

pcoramt

Viventerjer skriver:

Hej

Knus

jeg vil os rigtig gerne være med når vi offentliggøre det på FB

Anmeld

4. marts 2013

Viventerjer

pcoramt skriver:

jeg vil os rigtig gerne være med når vi offentliggøre det på FB

Du tilføjet ..

Den er FULDSTÆNDIG HEMMELIG hvis der nogle der skulle blive i tvivl.

Anmeld

10. marts 2013

sus73

Viventerjer skriver:

Hej

Knus

Rigtig god ide! - jeg sender dig en besked

Anmeld

13. marts 2013

Heidi B

Hvad med en der har to drenge på 6½ ÅR... Må hun være med??? 

Anmeld

30. marts 2013

Malene84

Heidi B skriver:

Hvad med en der har to drenge på 6½ ÅR... Må hun være med??? 

hey Heidi, måske vi skulle starte vores egen - altså os der har fået børnene ud  tror ikke vi er ønsket i en gravitetsgruppe

Anmeld

31. marts 2013

Viventerjer

Malene84 skriver:

hey Heidi, måske vi skulle starte vores egen - altså os der har fået børnene ud  tror ikke vi er ønsket i en gravitetsgruppe

Har glemt og skrive herinde, men istedet skrevet til Heidi

Men ja, vi har valgt at holde den til gravide der har termin i 13/14

Knus

Anmeld

1. april 2013

Malene84

Viventerjer skriver:

Har glemt og skrive herinde, men istedet skrevet til Heidi

Men ja, vi har valgt at holde den til gravide der har termin i 13/14

Knus

helt forståeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.