Hvad ligger bag jeres brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

xx

Mit brugernavn er mit mellemnavn   Det blev bare det samme som jeg hed på NS for det var lige lettest. Men på andre sider hedder jeg EWS som jo er de første bogstaver i mine børns navne og et enkelt sted hedder jeg s83 og det er så mit fornavn og mit fødselsår....

Det er jo egentlig ret simpelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

anna-jonas

Anna-Jonas, da det er mine 2 første børn og mit brugernavn på NS..............Ida kom først til senere, så hun er ikke med.

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

TbCp
TB = Tina Blum - mit fornavn og mellemnavn
CP = Carsten Peter - min mands fornavn og mellemnavn
Virkelig originalt hva

Anmeld

22. juni 2009

helora

Jeg har brugt de første to bogstaver fra hvert af mine tre navne.

Anmeld

22. juni 2009

Skouboe

Mit efternavn - ihvertfald indtil 16/7...

Anmeld

22. juni 2009

Dictes mor

Jeg har valgt Majastina. Fordi min farmors meget gode veninde hedder Majastina, hun er fra Sverige, og min farmor er fra Norge, de var to festlige, men fine gamle damer. Og jeg har så længe jeg har kunnet huske, synes at Majastina er det smukkeste navn. Så det ønsker jeg mig en datter, der hedder. Så derfor valgte jeg Majastina, for det var ikke til at vælge noget i nærheden af Camilla, det er vi jo så mange der hedder

Anmeld

22. juni 2009

JustAnotherName

Just Another Name

Jeg hedder jo "bare et andet navn" når jeg logger ind 

Og så har jeg valgt det fordi, jeg var vild med et band dengang jeg oprettede mig i tidernes morgen (har det profilnavn flere steder) som hedder "LifeHouse", og jeg sad og lyttede til deres musik. Der var et nummer der hed "love is just another name" ....tadaa! Det passede jo lige helt perfekt som mit brugernavn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.