Hvad ligger bag jeres brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Karo

Jeg sidder her og kigger på alle jeres brugernavne og tænker over hvad der egentligt ligger bag. Der er selvfølgelig nogle der giver sig selv men også nogle der ikke gør.

Selv har jeg taget de to første bogstaver fra mit fornavn og de to første fra mit efternavn. Ved godt det ikke er særligt kreativt, men det er mit brugernavn på mit arbejde (som de har bestemt) og for ikke at have for mange brugernavne genbruger jeg dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Vingummien

Da susanne85 var optaget første gang jeg vil bruge det blev det til suanne85 og har det de fleste steder for som dig ik at have flere at holde styr på.

Mit er mit navn og så hva år jeg er født

Anmeld

22. juni 2009

Milka

camilla – milla – milka. syntes det lød sødt, og så   jeg jo den chokolade der hedder milka

Anmeld

22. juni 2009

Lilac

mit er mit efternavn... Min familie har et meget usædvanligt efternavn, så på den måde kan man jo altid kende mig...

Anmeld

22. juni 2009

KWL

Jeg hedder kristinewl og det er mit navn + forbogstavet fra mit mellemnan og efternavn. På NS hed jeg tilde2108 det er min ældste piges navn og fødselsdato

Anmeld

22. juni 2009

Ida.

Jeg har også været enooormt kreativ 

Jeg hedder Ida til fornavn, Maria til mellemnavn og er født i 1983...voila

Anmeld

22. juni 2009

Klumpe-dumpe

mit herinde giver sig selv. på ns var det tulle78 hvilke er mit kælenavn samt mit fødsels år.

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

Jeg hedder bondepigen. Skulle jo i sin tid finde et brugernavn, og efter at have ledt i hundrede år, fandt jeg endelig bondepigen som var ledigt. Dog er der ofte steder, hvor det navn er taget, men her på det sidste har jeg været heldig.

Jeg endte med at vælge bondepigen, både pga. at det var ledigt og fordi jeg er opvokset på landet, hvilket jeg er meget glad for...

Årh, når jeg tænker på det, så savner jeg mit barndomshjem og omgivelserne. Mine forældre flyttede til byen i 2004.

Anmeld

22. juni 2009

grinbidderen

mit brugernavn er fordi at min søn valdemar er en lille grinbidder, så det var derfor jeg valgte det det syntes jeg er skønt for han er jo min lille grinbidder

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

mit herinde giver sig selv. på ns var det tulle78 hvilke er mit kælenavn samt mit fødsels år.

Hihi mit kælenavn er osse Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.