Å gud jeg kender det alt for godt har 5 lidelser.
Har i ikke en tæt familie.vennepar da kan tag lidt over 1 weekend om mdr eller 2
Min svigermor boede hos os i 6 uger i 2010 da jeg var indlagt på slagelse pysisk afd og i 2010 til 2011 var jeg samlagt indlagt 4 gange også på Dianalund(åben)
Jeg fik så i april 2011 endelig medicin og har siden den gang taget det fast kl 8-18 og 22 har dog taget 18 kg på men det pysiske er 10 gange bedre ind nu.
Jeg var så langt ud af jeg gjorede skade på mig selv græd heletiden og spiste ikke en dyt.Ligesom i 2006-2007(der veje jeg da min den gang datter var kun 8 mdr kun 41,2 kg og veje 79 kg 8 mdr før).Var ved af død den 11 maj 2007.
Jeg håber du taler godt med din læge og familie om det og jeg tro bare din køreste måske har været træt og måske stress da han fik sagt det.Dog er det ikke alle mænd der desværre forstå en kvinde der har meget og tænke på tag sig til og køre i ens krop.
Jeg syntes i skal se om i ikke en aften under manden nu her få talt igennem måske nogle venner kunne tag den lille lidt eller familie en tid fast.Mere så du ikke ender helt ned og knække helt pysisk.
Jeg var imod piller men nu ser jeg det som jeg LEVER og er mor til nogle dejlig børn ville jeg heller ind være død.
Farmand må også lidt mere ind i kampen syntes jeg ind bare arbejde arbejde.
Mange knus til dig 
.+ jeg kender alt til det i af have det skidt+ jeg er mor til 3 børn + en bonus søn.
Mvh
Henriette
Anmeld