Mine prinsesser :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Susan1978

Haha Ea elsker når Emil vil lege udklædning med hende..

han er mest vild med at få de der handsker på og det tager bare en evighed og give ham dem på.

Jeg behøver vel ikke sige at faderen ikke var særlig begejstret
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Rasmine

Arj, hvor er de dog fiiiine!!!!!!!!!
Synes altså det er sjovt, de gider have pigetøj på, men igen, hvordan kan de vide det er pigetøj?

Anmeld

22. juni 2009

Susan1978

nej det jo lige det.

og det er jo nok sjovt fordi Ea viser en begejstring når Emil endelig har fået klunset på og jeg fx også udbryder neiiii hvor er i fine, når de så kommer ned med det på..

også går de med små tasker og siger de skal på indkøb..  og Emil går rundt og siger "ud at handle"

hihi

Anmeld

22. juni 2009

Rasmine

Haha...
Rasmus elsker også at have hårbøjle på.
Og tager jeg lipgloss på, vil han også.

Lars sætter dog grænsen ved lyserødt tøj, i vs.

En af Milles gamle aflagte undertrøjer kan liiige gå an.
Og de gamle natdragter sover han nogle gange i, i mangel af bedre.
Men han ser spøjs ud.

Anmeld

22. juni 2009

birgittemarie

Nååårh, hvor er de fine!

Det er da skønt, han gider lege udklædning med hende.

Men det er nok ikke billeder, der bliver populære, når de hiver dem frem for at vise hans teenagekærester om føje år...

Anmeld

22. juni 2009

Kaufie

Hehe - lige til konfirmationssangen

Men jeg kan da godt forstå Ea er glad for at lege prinsesse sammen med sin lillebror.

Anmeld

22. juni 2009

linemus

Hvor er de søde og yndige  Han er da bare helt vild med at lege med storesøster, det kan man da godt forstå.

Synes tit, det er mændene, der går op i det med drenge/pige-ting. Jeg er lige kommet hjem med en cykelkurv til Sebastians cykel, for det har han sagt, han gerne ville have, og nu faldt jeg lige over en. Han vil jo gerne have noget, han kan have sine biler i, når vi skal i BH, istedet for de skal ligge i min kurv. Og straks siger faren, at drenge da ikke har cykelkurv på deres cykler - det er kun piger. Altså.

Nå, det var lige lidt om mig Jeg synes, han er dejlig, din Emil. Især der hvor han yndigt løfter op i kjolen på vej op af trappen 

Anmeld

22. juni 2009

Susan1978

Især der hvor han yndigt løfter op i kjolen på vej op af trappen 

ja det var jeg jo nødt til at lære ham ellers ville han jo vælte ligeså lang han var..

Anmeld

22. juni 2009

ivfmarie

Nøøøøjjj....

Hvor ER de dog skønne Susan! Hi hi... ud og handle med deres håndtasker.. som et par gamle tanter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.