Hjælp, hvordan finder jeg dette tilbehør til stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

millesofie

LucieDelPesto skriver:

Jeg ved godt nok ikke lige helt hvad du mener heller men er du medlem af Stofble gruppen på facebook? de ved det da helt sikkert

http://www.facebook.com/#!/groups/356012007749810/

her er linket og også til alle i andre som er "på" eller interesserer jer for stofbleer der er køb/salg/søges/byttes osv derinde og folk er altid klar med et godt råd

hi hi det er jo min gruppe 

har godt nok heller ikke lige hørt om det net men det lyder smart 

hmm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Jeg søger efter noget, som jeg ikke engang ved hvad hedder  

Nå, men jeg har hørt at man kan købe sådan et form for net som man kommer i sin blespand i stedet for en stofpose eller en plasticpose når man opbevarer de brugte stofbleer indtil de vaskes. Jeg aner ikke hvad sådan et net hedder og det gør det jo heller ikke nemmere at Google det.

Er der nogen, som ved hvor jeg kan købe det henne?

Det hedder en wet bag  

Anmeld

26. juni 2013

millesofie skriver:

hi hi det er jo min gruppe 

har godt nok heller ikke lige hørt om det net men det lyder smart 

hmm 

Det hedder en wet bag 

Anmeld

26. juni 2013

Jeg søger efter noget, som jeg ikke engang ved hvad hedder  

Nå, men jeg har hørt at man kan købe sådan et form for net som man kommer i sin blespand i stedet for en stofpose eller en plasticpose når man opbevarer de brugte stofbleer indtil de vaskes. Jeg aner ikke hvad sådan et net hedder og det gør det jo heller ikke nemmere at Google det.

Er der nogen, som ved hvor jeg kan købe det henne?

Du kan både købe det på purebaby.dk Der kalder de det blot blepose. Hos koogko.dk fås de også. Der kalder de det blot vandtæt blepose. Man kan også let sy dem selv. 

Anmeld

26. juni 2013

millesofie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det hedder en wet bag 

dem syr jeg selv af stiklagen 

Anmeld

26. juni 2013

millesofie skriver:

dem syr jeg selv af stiklagen 

Ja det skulle være ret nemt.  Smart med stiklagner. Tror de fleste køber noget stof med en barriere i en stofbutik.

Anmeld

26. juni 2013

millesofie

Ja det skulle være ret nemt.  Smart med stiklagner. Tror de fleste køber noget stof med en barriere i en stofbutik.

jeg har bare brugt stiklagener købt i genbrugen 
hjem og vaske og strippe det så har jeg farvet det den farve jeg ku lide (farver mange ting så det er ikke en udgift som sådan) 

så har jeg klippet en firkant syet den sammen som en pose lavet en løbe gang i den og trukket en elastik snor i gennem og en klemme dims for enden (dem fra hættetrøjer mm) 
og vupti en fin pose til bleer i den str jeg sku bruge 
har en der er stor nok til blespanden og så kan man jo tilmed koge den 

Anmeld

26. juni 2013

jeg har bare brugt stiklagener købt i genbrugen 
hjem og vaske og strippe det så har jeg farvet det den farve jeg ku lide (farver mange ting så det er ikke en udgift som sådan) 

så har jeg klippet en firkant syet den sammen som en pose lavet en løbe gang i den og trukket en elastik snor i gennem og en klemme dims for enden (dem fra hættetrøjer mm) 
og vupti en fin pose til bleer i den str jeg sku bruge 
har en der er stor nok til blespanden og så kan man jo tilmed koge den 

Ja det er det der er smart. At de kan vaskes med. Tror da lige jeg må ud i den slags. Er i gang med at afprøve om stofbleer er noget for os. Bliver det det er der da mange penge at spare, på at lave selv. 

Anmeld

26. juni 2013

millesofie

Ja det er det der er smart. At de kan vaskes med. Tror da lige jeg må ud i den slags. Er i gang med at afprøve om stofbleer er noget for os. Bliver det det er der da mange penge at spare, på at lave selv. 

ja i den grad 

jeg købte til start en masse forskellige bleer brugt og prøvedepå den måde det hele af og fandt hurtigt ud af hvad der virkede herhjemme 

og så solgte jeg dem jeg ikke kunne lide igen og købte flere af dem der virkede 

Anmeld

26. juni 2013

ja i den grad 

jeg købte til start en masse forskellige bleer brugt og prøvedepå den måde det hele af og fandt hurtigt ud af hvad der virkede herhjemme 

og så solgte jeg dem jeg ikke kunne lide igen og købte flere af dem der virkede 

Ja det er jeg også ude i lige for tiden. Hvilken er i gladest for? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.