Hjælp, hvordan finder jeg dette tilbehør til stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.751 visninger
22 svar
15 synes godt om
2. marts 2013

Tona

Jeg søger efter noget, som jeg ikke engang ved hvad hedder  

Nå, men jeg har hørt at man kan købe sådan et form for net som man kommer i sin blespand i stedet for en stofpose eller en plasticpose når man opbevarer de brugte stofbleer indtil de vaskes. Jeg aner ikke hvad sådan et net hedder og det gør det jo heller ikke nemmere at Google det.

Er der nogen, som ved hvor jeg kan købe det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

EnGodMor

Amandas-mor skriver:

Nå, men jeg har hørt at man kan købe sådan et form for net som man kommer i sin blespand i stedet for en stofpose eller en plasticpose når man opbevarer de brugte stofbleer indtil de vaskes. Jeg aner ikke hvad sådan et net hedder og det gør det jo heller ikke nemmere at Google det.

Har du kigget på ko og ko hjemmesiden? 

Anmeld

2. marts 2013

Bb3031

Tænker du på en pose, som kan komme med ind i vaskemaskinen? 

Alstå hvor du lukker posen til med alle de brugte bleer i og smider det samlet ind i vaskemaskinen? 

Eller er det sådan et lugtefrit net, hvor bleerne kan ligge i længe før end de skal vaskes?

Anmeld

6. marts 2013

Tona

engodmor skriver:

Har du kigget på ko og ko hjemmesiden? 

Ja, men jeg kan ikke finde sådan et net. Måske er det også sværere fordi jeg ikke ved hvad det hedder

Anmeld

6. marts 2013

Tona

Peiner skriver:

Tænker du på en pose, som kan komme med ind i vaskemaskinen? 

Alstå hvor du lukker posen til med alle de brugte bleer i og smider det samlet ind i vaskemaskinen? 

Eller er det sådan et lugtefrit net, hvor bleerne kan ligge i længe før end de skal vaskes?

Det sidste, altså sådan et net som de kan ligge i inden de skal vaskes

Anmeld

10. april 2013

LucieDelPesto

Jeg ved godt nok ikke lige helt hvad du mener heller men er du medlem af Stofble gruppen på facebook? de ved det da helt sikkert

http://www.facebook.com/#!/groups/356012007749810/

her er linket og også til alle i andre som er "på" eller interesserer jer for stofbleer der er køb/salg/søges/byttes osv derinde og folk er altid klar med et godt råd

Anmeld

10. april 2013

Tona

LucieDelPesto skriver:

Jeg ved godt nok ikke lige helt hvad du mener heller men er du medlem af Stofble gruppen på facebook? de ved det da helt sikkert

http://www.facebook.com/#!/groups/356012007749810/

her er linket og også til alle i andre som er "på" eller interesserer jer for stofbleer der er køb/salg/søges/byttes osv derinde og folk er altid klar med et godt råd

Ej mange tak

Anmeld

15. april 2013

LucieDelPesto

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Ej mange tak

det var da så lidt vi stofble "tosser" må jo hjælpe hinanden jeg bruger selv iøvrigt bare en stor spand fra ikea med låg, synes ikke det er så slemt lige at smide bleerne derfra og ind i vaskemaskinen, men vil påpege at låget hjælper rimeligt meget på den generelle "duft" på badeværelset

Anmeld

15. april 2013

marius' mor

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Kan ikke linke fra ipaden, men koogko.dk

stofbleer, derefter tilbehør også er der vaskenet

Anmeld

16. april 2013

Drømme

http://www.koogko.dk/shop/vaskenet-til-bleer-587p.html

her er der i hvert fald et link til et vaskenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.