Anna111 skriver:
Ja jeg vil sætte mig og få en god snak med min læge på torsdag nu hvor jeg skal der hend alligevel
Ja der er osse en på facebook med fibromyalgi foreningen hvor de giver gode oplysninger om hvad der sker rundt om kring som kan påvirke fib ramte
Og så er jeg medlem af fibronet som er en side for folk med min sygdom som kan skrive der inde lidt ligsom her bare mest om sygdommen 
Ja jeg er desværre igennem kommunen og har lige fået ny sagsbehandler igen som jeg ikke engang har hørt fra endnu men jeg skal der igennem da det er dem der skal sende mig ud i arbejde så nu må jeg se hvad de siger til det
Det lyder som en rigtig god plan! Det kan også være du har fundet dig en fantastisk læge, som gerne vil sætte sig ind i din sygdom

det håber jeg rigtig meget for dig!
Kan brugeren selv skrive inde på jeres side, så l kan udveksle erfaringer? Det er nemlig rigtig godt

vi har også sådan nogle støttegrupper rundt om i landet, for dem der har det, kan snakke med andre!
Jeg tror da ikke at frivilligt arbejde, går ind under at de skal sende dig ud... Men du skal selvfølgelig snakke med sagsbehandleren om det! Håber du har fået en god en, der hænger ved

Anmeld