sidder bare og græder hvorfor er livet så hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

dola

Anna111 skriver:

Nej! Hvorfor skulle jeg dog det når jeg sagtens kan få et barn selv?

Det er vel ikke "sagtens" hvis du har kæmpet i 1½ år for at blive gravid. Men en anden skrev at man ikke kunne pga sygdommen.

Mente bare at kunne huske at fibromyalgi var en arvelig sygdom, ikke noget jeg ville give videre..?!

Kan god lyde lidt hårdt og det undskylder jeg for, og vil gerne også sende en Krammer.

Tag evt på fagforeningen og få en af dem med som bisider hos kommunen, det gjorde min mor og det har hjulpet hende meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

tarkoflen

Anna111 skriver:

Ja jeg vil sætte mig og få en god snak med min læge på torsdag nu hvor jeg skal der hend alligevel
Ja der er osse en på facebook med fibromyalgi foreningen hvor de giver gode oplysninger om hvad der sker rundt om kring som kan påvirke fib ramte
Og så er jeg medlem af fibronet som er en side for folk med min sygdom som kan skrive der inde lidt ligsom her bare mest om sygdommen

Ja jeg er desværre igennem kommunen og har lige fået ny sagsbehandler igen som jeg ikke engang har hørt fra endnu men jeg skal der igennem da det er dem der skal sende mig ud i arbejde så nu må jeg se hvad de siger til det

Det lyder som en rigtig god plan! Det kan også være du har fundet dig en fantastisk læge, som gerne vil sætte sig ind i din sygdom det håber jeg rigtig meget for dig!

Kan brugeren selv skrive inde på jeres side, så l kan udveksle erfaringer? Det er nemlig rigtig godt vi har også sådan nogle støttegrupper rundt om i landet, for dem der har det, kan snakke med andre!

Jeg tror da ikke at frivilligt arbejde, går ind under at de skal sende dig ud... Men du skal selvfølgelig snakke med sagsbehandleren om det! Håber du har fået en god en, der hænger ved

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
dola skriver:

Det er vel ikke "sagtens" hvis du har kæmpet i 1½ år for at blive gravid. Men en anden skrev at man ikke kunne pga sygdommen.

Mente bare at kunne huske at fibromyalgi var en arvelig sygdom, ikke noget jeg ville give videre..?!

Kan god lyde lidt hårdt og det undskylder jeg for, og vil gerne også sende en Krammer.

Tag evt på fagforeningen og få en af dem med som bisider hos kommunen, det gjorde min mor og det har hjulpet hende meget...

Ja det har taget lang tid at blive gravid og det gør det jo så stadig men nej fibtomyalgi er ikke en avelig sygdom

Anmeld

4. marts 2013

anna111

tarkoflen skriver:

Det lyder som en rigtig god plan! Det kan også være du har fundet dig en fantastisk læge, som gerne vil sætte sig ind i din sygdom det håber jeg rigtig meget for dig!

Kan brugeren selv skrive inde på jeres side, så l kan udveksle erfaringer? Det er nemlig rigtig godt vi har også sådan nogle støttegrupper rundt om i landet, for dem der har det, kan snakke med andre!

Jeg tror da ikke at frivilligt arbejde, går ind under at de skal sende dig ud... Men du skal selvfølgelig snakke med sagsbehandleren om det! Håber du har fået en god en, der hænger ved

Ja vi kan selv skrive inden på siden fibronet og dele erfaringer og få gode råd, tror desværre ikke jeg har fået en der holder ved da de skifter hele tiden er pænt træt af dem nu

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Anna111 skriver:

Ja vi kan selv skrive inden på siden fibronet og dele erfaringer og få gode råd, tror desværre ikke jeg har fået en der holder ved da de skifter hele tiden er pænt træt af dem nu

Hvor er det ærgerligt at de skifter meget

Anmeld

4. marts 2013

anna111

tarkoflen skriver:

Hvor er det ærgerligt at de skifter meget

Ja for man bliver tabt i systemet da man skal forklare sin sag forfra hver gang

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Ved ikke om min nye læge overhovedet har forstand på min sygdom det er ikke alle læger der har det..

Jeg har snakket med andre med fibromyalgi der har fået børn så ved godt hvad jeg kan forvente

Hvis ikke din læge har forstand på det, hvordan har du så fået stillet diagnosen?

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Martsbaby skriver:

Hvis ikke din læge har forstand på det, hvordan har du så fået stillet diagnosen?

Man bliver vel typisk sendt videre til nogle, der ved noget om de smerter man har... Det gjorde jeg i hvert fald, men det var nu ikke fordi min daværende læge anede noget om det, men fordi jeg selv pressede på, for at blive undersøgt!

Min nuværende læge ville have sendt mig videre, når det ikke er noget han selv har stor forstand på!

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

tarkoflen skriver:

Man bliver vel typisk sendt videre til nogle, der ved noget om de smerter man har... Det gjorde jeg i hvert fald, men det var nu ikke fordi min daværende læge anede noget om det, men fordi jeg selv pressede på, for at blive undersøgt!

Min nuværende læge ville have sendt mig videre, når det ikke er noget han selv har stor forstand på!

Jeg spørger også kun fordi jeg ikke ved det.. Så rolig nu

Jeg tænker bare, at det må være en mega belastning for kroppen der i forvejen lider, at skulle blive gravid? Og det skal helst ikke være en dårlig oplevelse jo!

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Min læge sendte mig til den ene undersøgelse efter den anden og til sidt viste hun ikke hvad hun nu skulle sende mig til.. Så snakkede jeg med min svigerindes sted mor som har fibromyalgi og fant jo så ud af at alle mine symptomer pejede på fibromyalgi jeg fant selv en spichel læge som havde forstand på fib på nettet bad min læge om en henvendelse til ham og det ville hun heller ind gerne og ganske rigtig fik jeg stillet diganosen fibromyalgi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.