Puha det lyder rigtig hårdt!
Først og fremmest tror jeg du skal have fat i en rigtig god læge og det virker ikke til, at det er tilfældet lige nu? Du skal have en læge, som har forstand på fibromyalgi og som kan hjælpe dig! Jeg ville prøve, at ringe rundt til nogle læger og snakke med dem om, om de har andre patienter med fibromyalgi og hvad de har af erfaring! Den bedste hjælp man kan få, er fra andre, der har forstand på sygdommen!
Er du glad for din psykolog? Hjælper han/hun dig? Jeg synes vedkommende burde kunne hjælpe dig lidt op, og det virker på dit indlæg ikke til, at du ikke har fået meget ud af det... Men det kan jo også være fordi, det er nyt du går ved psykolog. Du er nødt til at få snakket rigtig godt med psykologen om alle de bekymringer du har, og alt det du går og tumler med! Måske du kan få nogle redskaber til at få vendt lidt rundt på tingene!
Nu skriver du, at du aldrig vil være i stand til at varetage et job, og det er også helt muligt, at du ikke vil det, jeg kender slet ikke nok til din sygdom til at kunne udtale mig om det, men jeg tænker lidt, om du kunne få noget frivilligt arbejde, som kunne give dig noget indhold, og som du kan bruge kræfter på, når du har overskuddet? Jeg er sikker på, at du har masser af give af! Du har oplevet mange ting i din opvækst, som der måske var andre, der kunne drage nytte af, fordi du har forståelse for, hvordan det er? Måske nogle børn kunne drage nytte af de oplevelser, du har haft med at vokse op med en alkoholiseret forældre? Jeg tror det ville give dig rigtig meget indhold i dit eget liv, hvis du kunne være noget for andre og måske især børn?
Jeg håber du kan få den rigtig hjælp, rigtig hurtigt, så du ikke skal gå med alle de tunge tanker i alt for lang tid!
Anmeld