Jeg har det egentlig rigtig fint med at være gravid, synes det er træls at jeg kastede op i starte og at jeg har problemer med mit bækken nu, men det er noget jeg må tage med

Men jeg har til gengæld ualmindelig svært ved at forholde mig til, at det vores baby der kommer ud til os om et par måneder, at vi har ansvaret alene og hvad nu hvis man ikke elsker sit barn, så højt som alle fortæller, at man skal gøre? Er fuldt ud klar over, at det er totalt irrationelt og fjollet! For selvfølgelig vil jeg elske vores lille bebs og vil ikke undvære hende for noget og jeg glæder mig helt vildt! Kan næsten ikke vente med at møde hende!
Jeg tænker på, om vi kan få finde ud af at være forældre! Igen fjollet og jeg ved det godt!
Men der jeg vil hen er, at jeg tror vi alle har en masse mærkelige forestillinger om, hvordan det vil være og har en masse bekymringer for hvordan det bliver, fordi vi ikke aner det! Og vi vil jo gerne forberede os, men det kan vi nok bare ikke

Og angsten for, at vi får et barn der er noget galt med, den tror jeg vi alle har! Og om vi kan opdrage et barn, som vi gerne vil! Husk vi er de bedste forældre for vores børn
Anmeld