Så skete det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

frk1991

MiichellaMalou skriver:

Glæder mig ihvertfald til at kunne følge dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

pcoramt

frk1991 skriver:

hej alle.

Jeg oprettede den 19 en tråd om at vi havde fået at vide bebs var død. Jeg har siden gået og ventet på udskrabning, men i dag kom det så af sig selv (regner jeg med). Her kommer mit spørgsmål så ,som jeg håber i kan hjælpe med.

Hvor meget kommer der?

Var i uge 10, men fik at vide det var dødt i ca uge 8, og der kom en ordentlig klump ud ved 14 tiden idag, hvis jeg skal forklare hvordan det så ud var det store mørkerøde klumper, lidt slim og en hvid klump på str med en ært(aner ikke om det har været noget sammenrullet toiletpapir der er smuttet med), men så ved 16 tiden kom der en halvt så stor klump igen(kun blod klump), og her til aften en lille klump, og ellers bare virkelig meget blod. Har læst om aborter er voldsomme, men hold da op der er meget blod.

Er det normalt med de klumper, er der så meget som skal ud udover foster?

Håber ikke det blev for indviklet

først et stort

der kommer RIGTIG meget blod, jeg blødte i hele 10 dage.. måtte bruge natbind næsten en pakke om dagen

Anmeld

2. marts 2013

Kløver

Kæmpe kram

Tror det er meget normalt, men ville nok lige snakke med lægen på mandag

Anmeld

2. marts 2013

ekebiv

frk1991 skriver:

hej alle.

Jeg oprettede den 19 en tråd om at vi havde fået at vide bebs var død. Jeg har siden gået og ventet på udskrabning, men i dag kom det så af sig selv (regner jeg med). Her kommer mit spørgsmål så ,som jeg håber i kan hjælpe med.

Hvor meget kommer der?

Var i uge 10, men fik at vide det var dødt i ca uge 8, og der kom en ordentlig klump ud ved 14 tiden idag, hvis jeg skal forklare hvordan det så ud var det store mørkerøde klumper, lidt slim og en hvid klump på str med en ært(aner ikke om det har været noget sammenrullet toiletpapir der er smuttet med), men så ved 16 tiden kom der en halvt så stor klump igen(kun blod klump), og her til aften en lille klump, og ellers bare virkelig meget blod. Har læst om aborter er voldsomme, men hold da op der er meget blod.

Jeg blødte også rigtig rigtig meget og der kom store klumper ud, den største klump kom efter en 20 min lang vé hvor kroppen simpelthen kæmpede for at presse det ud. Jeg var lige så langt henne som dig da vi fandt ud af den var gået til 8+6. Jeg så dog ikke på klumperne så jeg kan ikke sige dig hvordan de så ud, jeg var simpelthen for bange for at jeg kunne se noget.

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

pcoramt skriver:

først et stort

der kommer RIGTIG meget blod, jeg blødte i hele 10 dage.. måtte bruge natbind næsten en pakke om dagen

Ja min pakke er næsten tom også

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

Maja84 skriver:

Kæmpe kram

Tror det er meget normalt, men ville nok lige snakke med lægen på mandag

Skulle tjekkes på tirsdag om jeg sq have en udskrabning, så regner med de bare tjekker om alt erude der :-)

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

2. marts 2013

frk1991

ekebiv skriver:

Jeg blødte også rigtig rigtig meget og der kom store klumper ud, den største klump kom efter en 20 min lang vé hvor kroppen simpelthen kæmpede for at presse det ud. Jeg var lige så langt henne som dig da vi fandt ud af den var gået til 8+6. Jeg så dog ikke på klumperne så jeg kan ikke sige dig hvordan de så ud, jeg var simpelthen for bange for at jeg kunne se noget.

Lige præcis, fik mange smerter (åbenbart veer så), og de varede lidt tid, og så måtte jeg gå på toilet fordi det gjorde så.ondt (var på arbejde i børnehave) og så blødte det bare, og så pressede jeg lidt, og bum så kom det ud. 

Men lægerne må tjekke mig tiradag for at se om alt er ok

Anmeld

2. marts 2013

ønskebørn74

frk1991 skriver:

hej alle.

Hvor meget kommer der?

Det lyder helt normalt.. Sådan var det også for mig alle gange.. 

Føler med dig.. Knus.. 

Anmeld

2. marts 2013

Kløver

frk1991 skriver:

Skulle tjekkes på tirsdag om jeg sq have en udskrabning, så regner med de bare tjekker om alt erude der :-)

Håber alt ser fint ud, og du får mindst mulige gener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.