Så skete det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.534 visninger
23 svar
5 synes godt om
2. marts 2013

frk1991

hej alle.

Jeg oprettede den 19 en tråd om at vi havde fået at vide bebs var død. Jeg har siden gået og ventet på udskrabning, men i dag kom det så af sig selv (regner jeg med). Her kommer mit spørgsmål så ,som jeg håber i kan hjælpe med.

Hvor meget kommer der?

Var i uge 10, men fik at vide det var dødt i ca uge 8, og der kom en ordentlig klump ud ved 14 tiden idag, hvis jeg skal forklare hvordan det så ud var det store mørkerøde klumper, lidt slim og en hvid klump på str med en ært(aner ikke om det har været noget sammenrullet toiletpapir der er smuttet med), men så ved 16 tiden kom der en halvt så stor klump igen(kun blod klump), og her til aften en lille klump, og ellers bare virkelig meget blod. Har læst om aborter er voldsomme, men hold da op der er meget blod.

Er det normalt med de klumper, er der så meget som skal ud udover foster?

Håber ikke det blev for indviklet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

BigHope13

Åh jeg kender det heldigvis ikke, men hvor må det gøre ondt. Den varmeste kram herfra

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

frk1991 skriver:

hej alle.

Jeg oprettede den 19 en tråd om at vi havde fået at vide bebs var død. Jeg har siden gået og ventet på udskrabning, men i dag kom det så af sig selv (regner jeg med). Her kommer mit spørgsmål så ,som jeg håber i kan hjælpe med.

Hvor meget kommer der?

Var i uge 10, men fik at vide det var dødt i ca uge 8, og der kom en ordentlig klump ud ved 14 tiden idag, hvis jeg skal forklare hvordan det så ud var det store mørkerøde klumper, lidt slim og en hvid klump på str med en ært(aner ikke om det har været noget sammenrullet toiletpapir der er smuttet med), men så ved 16 tiden kom der en halvt så stor klump igen(kun blod klump), og her til aften en lille klump, og ellers bare virkelig meget blod. Har læst om aborter er voldsomme, men hold da op der er meget blod.

Er det normalt med de klumper, er der så meget som skal ud udover foster?

Håber ikke det blev for indviklet

Ja det er meget normalt at der kommer klumper når det er. Gjorder der også dengang jeg tog abort jeg var dog kun i uge 7 men der kom der også klumper..og lige til dig

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

BigHope13 skriver:

Åh jeg kender det heldigvis ikke, men hvor må det gøre ondt. Den varmeste kram herfra

Tak

Ja både indeni (har dog haft snart en månede at komme "over" det, da lægerne lod mig gå i 2 uger med brunt udflåd også før de scannet mig), men også udenpå, hold da op det gjorde ondt. Og har ondt endnu 

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

MiichellaMalou skriver:

Ja det er meget normalt at der kommer klumper når det er. Gjorder der også dengang jeg tog abort jeg var dog kun i uge 7 men der kom der også klumper..og lige til dig

Okay pyyyh, blev bare chokeret over størrelsen, det var på str med en håndflade ca

Anmeld

2. marts 2013

BigHope13

frk1991 skriver:

Tak

Ja både indeni (har dog haft snart en månede at komme "over" det, da lægerne lod mig gå i 2 uger med brunt udflåd også før de scannet mig), men også udenpå, hold da op det gjorde ondt. Og har ondt endnu 

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at få revet den dejlige lykke væk
Håber i kommer jer over tabet og der snart kommer en ny lykke til jer

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

frk1991 skriver:

Okay pyyyh, blev bare chokeret over størrelsen, det var på str med en håndflade ca

Gjorde jeg også men fik af vide det var meget normalt
Og altid noget din krop selv udskiller det nu end de skulle ind og fjerne det eller sådan noget.
Men håber snart du over det så i kan komme igang igen.

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

BigHope13 skriver:

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at få revet den dejlige lykke væk
Håber i kommer jer over tabet og der snart kommer en ny lykke til jer

Anmeld

2. marts 2013

frk1991

MiichellaMalou skriver:

Gjorde jeg også men fik af vide det var meget normalt
Og altid noget din krop selv udskiller det nu end de skulle ind og fjerne det eller sådan noget.
Men håber snart du over det så i kan komme igang igen.

Okay tak :-)

Ja håber snart jeg kan ligge et nyt billede af en positiv test ind

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

frk1991 skriver:

Okay tak :-)

Ja håber snart jeg kan ligge et nyt billede af en positiv test ind

Glæder mig ihvertfald til at kunne følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.